Keresés ebben a blogban

2013. július 1., hétfő

Olyan szétszórt vagyok

Újra itthon vagyunk Pesten. Hihetetlen, de Isti elsőre szuperül aludt az éjjel, reggel hétkor kelt csak, majd visszaaludt és fél10-ig nyomta utána. Nem értem, hogy balcsin mi lehet a gond?! Egyszerűen nem tudjuk elképzelni sem....de azért az megnyugtat, hogy itt ilyen szuperül alszik. Elkezdődött a programozós hét, annyi mindent tudnánk csinálni, kb minden napra három babás barátnőm is jelentkezett, hogy talizzunk, szóval sűrű lesz a hét, de nagyon jó is egyben. Ma amúgy beugrottam dolgozni kicsikét, utána pedig Isti dédijénél voltunk, és ott ebédeltünk. Most itthon vagyunk, és ruhákat kéne pakolásznom, elrakni Isti kinőtt cuccait, és berakni az új méretet.
 
Jaj amúgy olyan béna vagyok: tegnap amikor balcsin cseppentettem Isti szemében még mondtam is, hogy tuti lent fogom felejteni a szemcseppet! De még nem raktam el, mert sokszor kellett csöppenteni. Erre mi van?! Hát nem lent hagytam!!!!! áááááááááááá - megőrülök, annyi mindenre kell gondolni mindig, és mindent 3x átnéztem.....na mindegy, ez van, végülis már használtuk 5 napig, és még meg van a régebbi csepp, amit korábban írtak fel, majd abból adok neki párszor, de szerencsére most nincs gyulladás, csak maradjon is így péntekig. Azért egyre jobban félek az átfecskendezéstől, és annyira sajnálom szegénykémet.
 
Egyébként ma beültettem Istit almát enni az etetőszékbe - olyan cuki volt, egyenlőre még kicsit elveszik benne, de majd megzabáltam :))))) - nagyon szereti amúgy nyammogni az almát, de egyenlőre közelében sem járunk, hogy kiváltsunk egy étkezést, utána nagyon rendesen belakik még ciciből is. De nem siettetek semmit, ez direkt jó így, szépen lassan lehet szoktatni a dolgokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése