Keresés ebben a blogban

2013. július 18., csütörtök

Philips Avent csodamasina

Tegnap egyszerűen nem bírtam magammal és megvettem a phiphs avent turmixoló és pároló berendezést a veszprémi Brendonban, ugyanis éppen le volt értékelve 10.000, - Ft-tal. Ma használtam is már, bár egyenlőre csak gyümi turmixolásra, na arra kiváló volt. Jövő héten indulunk majd a zöldség párolással :). Nagyon tetszik, olyan praktikus, és kompakt, egyszerű elmosogatni - szóval, szerintem biztosan megkönnyíti majd a dolgunkat!Ezzel és István szülinapi ajándékával le is nulláztam magam erre a hónapra anyagilag, de sebaj, néha egyszerűen kell ilyesmiket csinálni és kész!

Íme a csodamasina:

Isti legújabb tudomány, hogy felnyomja a kis popóját, és úgy próbál előbbre jutni! Ez már szerintem egyfajta kúszás...nagyon kíváncsi vagyok mikor fog majd beindulni!?! De addig ki kell használni, hogy azért nem nagyon tesz meg nagyobb távokat, mint egy pokróc :). Rupival egyre jobban vannak, azt hiszem ő tényleg most kezd érdeklődni a kutya iránt, hogy mi az a nagy szőrös valami. 

Hétvégén keresztelő! Ma már este jön le a tesóm, leendő keresztmami és marad vasárnap estig.

Jaj már nagyon elterveztem, hogy beszámolok a strandról, hogy miért is utálok mostanság lemenni, este el is képzeltem már miket írok majd, de mire ide jutottam, már nem is látom olyan durvának. Pedig két napja mikor lent voltunk nagyon kiakasztottak. Szóval röviden a helyzet az, hogy a strandon mindig ott vagyunk, ahol anyuék is vannak - ami eddig szuperül is hangzik, hiszen nincs is jobb, mint egy nagyi aki vigyáz Istire, amíg mi Istvánnal bemegyünk és fürdünk....DE....ott van, ezer ember még, egy nagyobb ilyen anyuék féle strandos baráti csapat. Ők valahányszor lemegyünk, ami azért heti párszor tutira megtörténik, megcsodálják Istit, meg hogy mennyit nőtt, stb...ezzel nincs is baj, aranyosak és kedvesek. Aztán jön a feketeleves: az ottlétünk alatt, kb folyton ott áll valaki a törülközőnél, és dumál, hogy jaj megfordult, jaj milyen cuki, stb...még ez is oké...de aztán jön az a rész, hogy nem fázik? nincs melege? miért nem fürdetem meg? miért nem adok rá zoknit?....huh na ezektől már kezdek kiakadni, majd két napja, ami feltette az i-re a pontot, az etetés volt. Próbálom Istit etetni az almabarack pürével, és kb 10-en körbeállnak minket, és magyaráznak! Magyaráznak a gyereknek - amit gyűlölök, mert etetés közben nem szabad másra terelni a figyelmet, magyaráznak nekem, hogy jaj már jól lakott, vagy jaj adjam már gyorsabban.......MI VAN????? Ilyenkor, ha nem lennék ilyen jól nevelt akkor úgy de úgy beszólnék nekik, hogy kotródjanak már arrébb, és hagyjanak már minket békén, és Isti az én gyerekem, és ha akarom, akkor bundabugyiba öltöztetem, és ha akarom akkor agyontömöm gyümölccsel, mert ha én így tartom jónak, akkor az így jó, és nyilván én ismerem őt, és a legjobbat akarom neki! Persze nem mondok semmit, némán tűrök. Nyilván túl reagálom kicsit, meg aztán fene a jó dolgunkat, hogy ilyenek miatt panaszkodok, de talán mégis értitek miről is beszélek. Azt nem akarom csinálni, hogy egyáltalán nem megyünk oda strandolni, mert ott vannak anyuék is, ami meg tök jó. Szerintem majd kicsit odébb fogunk letelepedni ezentúl vagy ilyesmit tudok elképzelni. Na ennyit erről, legyen ez a legeslegnagyobb bajunk, hogy ennyi csodálója van Istikének :))))) 

2 megjegyzés:

  1. Én ilyenkor pofákat vágok vagy bunkón morgok valamit, esetleg megkérem, hogy menjenek el, de ez sem használ semmit, rettenetes.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ismerős a helyzet,sajnos. Én viszont egy idő után már nem voltam képes tolerálni ezeket a "jótanácsokat" és csak halkan megemlítettem,hogy tudom mit csinálok a GYEREKEMMEL. Nekem is a halálom,amikor a rokonok körbeállják evés közben és szólítják,bohóckodnak. Nem leplezem,hogy mérges vagyok,sőt már szóvá is tettem,hogy ugyan melyik ember örül annak,ha éhes,de ezren állnak körülötte és mindenkire figyelnie kell,miközben ott van előtte a kajája? Nálunk is gyakori a "jajj,nem fázik? Nem kéne egy zokni a lábára?",de eddig a kedvencem az volt,amin már azt sem tudtam,hogy sírjak,vagy nevessek,hogy,idézem a párbeszédet:
    Én: gyere manó,még egyet pancsizunk a medencében,aztán apa felvisz.
    Családtag: persze,még fürdesd meg egyszer,aztán elég volt neki mára.
    Wtf??!!
    Bocsi,csak tudd,nem vagy egyedül!

    VálaszTörlés