Keresés ebben a blogban

2013. július 15., hétfő

Tájékozódok hozzátáplálás ügyben

Hétvégén megint esküvőn voltunk. Ez a nyár így telik el, de sebaj. Nagyon jól éreztük magunkat amúgy, Istire pedig a hugom vigyázott. Másnap reggel pedig olyan jól kialudtam magam, ugyanis fél10-kor ébredt az úriember :)))
Most megint balcsin vagyunk, bár én nagyon felmennék kicsit Pestre, mert annyi jó program lenne ott. Csütörtökön fel is megyek mindenképp, lehet hogy csak Istivel kettesben: egyrészt lesz egy tök jó babamama tali a fórumos lányokkal, másrészt pedig a férjecském szülinapjára is be kell szerezném még pár dolgot. Jó lenne kitalálni valami olyan ajándékot is, amit mint apuka kaphatna, hiszen ez az első szülinapja így! Tudom, hogy hülyeség, és biztosan sokan cserélnének velem, hogy ennyit lehetek balcsin, de én valahogy itt komolyan mondom totál befordulok, és annyira vágyom arra, hogy kicsit otthon legyünk, és a babás barátnőimmel talizzunk. Egyszerűen kell nekem egy kis dumálgatás velük, stb....jó itt is nagyon, de István dolgozik sokat napközben, amivel nincs is baj, de mi meg nem sok mindent csinálunk, és ez kicsit unalmas hosszú távon. Azzal már teljesen elégedett vagyok ha 1-2 napot fent lehetek egy héten, de annyi kell most. Majd jövő héten lesznek lent barátok, akkor velük tudunk majd programozni, az nagyon jó lesz. Amúgy szerintem azért is vágyok erre, mert itt ugyan egész nap együtt vagyunk a férjemmel, de ő mégis dolgozik közben, tehát csak együtt vagyunk, de mégis külön, és ilyenkor délután, este nincs meg az a meghittség, ami otthon van egy-egy külön töltött nap után. Sebaj, jó lesz a csüti nagyon!

Megvettem a karikás kendőt tegnap. Tök szép kis kendőnk lett, egy barátnőm segített a beszerzésben, nagyon jó kis darab. Már 2x voltunk is benne kutyát sétáltatni: szereti Isti, jól tud benne nézelődni. Nem mondom a close persze nekem kényelmesebb viselet, de ő úgy látom jobban élvezi ezt. Úgy is felváltva használom majd.

Istike hihetetlen, de olyan jól megtanulta ki-be tenni a kis cumiját, nagyon cukorpofa, ahogy kihúzza majd visszateszi a kis szájába. 

Hétvégén lesz a keresztelő. Református lesz Istike, így egyeztünk meg a férjemmel. A keresztszülők a húgom, illetve a sógorom lesznek. Nem lesz nagy felhajtás, de persze azért csinálunk utána kis családi ünnepséget, és még a menüt is ki kell találni. Szerintem kicsit egybe is mossuk majd István szülinapozásával, legalábbis családi szinten. Lehet, hogy kéne valami keresztelői ajándékot venni Istinek? Valami emléktárgy kellene, de persze ezt most még úgysem értékelné, de majd később talán igen, ha visszagondol erre. 

Próbálok mostanság a hozzátáplálásról olvasgatni, de annyi mindent találok, persze csak a szokásos, mindenről mindenkinek tök más a véleménye, és győzzön az ember eligazodni. Turmixoljuk a kaját, vagy csak villával törjük meg? Pároljuk vagy főzzük? Adjunk hozzá anyatejet vagy se? Rengeteg a kérdés...de még van időnk felkészülni azt hiszem.... Amúgy a gyümi evés egész jól megy Istinek, tegnap pont lemértem, és 130g gyümit evett meg az aventes pohár szerint. Az az érdekes, hogy ez szerintem egész sok, de mégis, kb utána egy órával ugyanúgy be tud kajálni tejcsiből, mintha nem is lett volna a gyümölcs. Egyébként fogy a tejem, vagyis nem fogy, de neki mér kevés szerintem....a szopi után mindig olyan hamar újra éhes lesz, bezzeg ha tápszert is kap, akkor simán kihúzza tovább. De ezen már rég nem idegesítem magam. Szerintem szuper, hogy 4 hónapos korig anyatejes lehetett, és ha most néha már kell a kiegészítés, akkor az sem baj. Persze amennyi tejcsi van, azt mindig megkapja, és akarom is, hogy megmaradjon még a szopi is, mert kell a sok hasznos immunanyag - de az egész helyzetet tekintve szerintem itt az ideje lassan tényleg a hozzátáplálásnak. Majd egy két hét múlva, tehát 5 hónaposan elkezdjük a főzelékeket is, addig pedig növeljük a délutáni gyümi adagot. Izgalmas dolog ez, és alig várom, hogy kotyvaszthassak neki sok-sok egészséges finomságot!

Na csak még egy megjegyzés: az adamo hinta egy csodás találmány, egyszerűen ha abba beletesszük, akkor tuti hogy elalszik, és hatalmasat alukál benne!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése