Keresés ebben a blogban

2014. március 6., csütörtök

Az ember azt gondolja, amit a hírekben lát az vele sosem történhet meg...egy hajszálon múlott, de szerencsére nem is történt!

Képzeljétek mi történt Anyuval, még most is remegek: reggel hív a nagymamám, hogy nem tudom-e mi van a hugommal, mert anyu elrohant otthonról azzal, hogy nagy baj van vele, és ennyi, mindezt valami telefonhívás után. Hívom a tesómat, ő épp dolgozik, kérdezem mi van, mondja hogy ki van borulva, mert valamit elrontott az irodában, vagy nem is elrontott, de nem ez a lényeg, de hogy lehet hogy a főnöke emiatt ki lesz rá, és hogy egész este emiatt bőgött, stb.....kérdezem hogy oké, de most találkozik-e anyuval? vagy mi van? mondja hogy nem, tegnap este ugyan hívta, sírt is neki a telefonban, de ma nem hívta. Hívom anyut hol van, azt mondja épp a tesómra vár, mert valami baja van, és most nem tud beszélni, leteszi. Tök fura volt. Visszahívtam a hugom, hogy most akkor ki és miért hazudik, mi van már....erre mondja, hogy vele ugyan nem talizik anya, nem is hívta ma, nem érti. Ő is felhívta anyut, aki neki elmondta, hogy valaki hívta az ő nevében, akira anyu azt hitte hogy a tesóm, sírva, hogy vki megfenyegette, és hogy vegyen ki neki azonnal 1 millió forintot, és adja oda X helyen, és ne mondja el anyu senkinek a családba, mert nem akarja hogy tudják, stb....de sok ilyen személyes dolgot is mondtak anyunak, hogy nehogy felmenjen a vérnyomása (mert ugye neki amúgy van ilyen gondja), meg hogy apának és nagyinak ne mondja el, szó szerint, és ugye ez elég személyes mert pont így szólítja őket tesóm, és ott laknak együtt. Anya meg kivette a pénzt...és ha nem hívja a tesóm oda is adja egy tök idegen embernek!!!! Hihetetlen szerencsénk volt, hogy a nagyi felhívott engem, én meg a tesóm, és mindez még épp idejében történt. Mondtuk anyunak, hogy azonnal menjen el onnan, haza is rohant, hívta a rendőrséget, aztán a férjem is átment, most már visszatették a pénzt is a bankba, de ez elképesztő.......felfoghatatlan. Mondjuk Anyut sem értem, hogy nem kérdez, nem mond senkinek semmit, meg ismeri a hugomat, tudja, hogy nem lenne ilyen szituban soha, csak gondolom, hogy pont tegnap a így kiborult a melója miatt most elhitte ezt az egészet.....azt mondja értsem meg hogy én is ezt tettem volna, ha a "gyerekem" hív fel, lehet, nem tudom....eddig csak a hírekben láttam ilyet basszus, most meg majdnem velünk is megtörtént! A JóIsten vigyázott ránk megint, hálás vagyok érte, hálás vagyok, hogy ilyen aggódó nagymamánk van, és hogy telefonált, mert ha nem hív....abba jobb nem is belegondolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése