Keresés ebben a blogban

2014. március 1., szombat

Megvan az ogyi engedélyem SMOFlipidre!!!!

Felhívtam Bódi Bernadetett a Gyemszinél, és azt mondta már rég kész van az engedély, át is küldte mailen azóta. Két hetet vártam a telefonálással, pedig másnap meg is csinálták a dátum szerint. Na majd legközelebb bátrabb leszek. Lényeg, hogy ez már a kezemben van:))))

Beszéltem Galamb Ádámmal is a HABABtól, ő azt mondta még kb 2hét mire kiértesítenek az ülés eredményéről. Addig szerintem nem ártam elkezdenem intézni az ogyit ivigre is, max ha nem kapom meg, akkor futottam egy felesleges kört. Ha viszont megkapom, akkor rögtön mehet az oep.... De még mindig kérdés bennem hogy kinél csináljam?!? Valaki javasolta Sziller dokit, de nem is ismerem.....még nyomozok kicsit, aztán döntök, de hajlok arra, hogy maradok Fülöp profnál, akármilyen macerás is ez néha.

2 megjegyzés:

  1. Annyi féle orvosról meg engedélyről meg vizsgálatról írsz, hogy én már követni nem tudom, most miről van szó...

    Viszont az jó hír, hogy megadták az engedélyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!, én tudom, hogy ez már annak aki nincs ebbe benne teljesen kínai.... én sem gondoltam volna régebben hogy egyszer ennyire el kell mélyülnöm ebben a témában hidd el.....

      Törlés