Keresés ebben a blogban

2014. március 13., csütörtök

Szülinapozás

Olyan sok mindent tudnék írni, de annyira nincs időm mostanság..... de azért egy rövid összefoglaló a szülinapozásról:

Két körben lett ünnepelve Isti, először is pénteken, a születése napján volt egy családi ünnepség, nagyszülőkkel, keresztszülőkkel. Ez délután volt, és pont amikor az alvásból ébredt Isti már jöttek is a vendégek. Összesen 12-en voltunk. Mindenkit nagyon jól ismer, és szeret, de mégis valahogy hirtelen a sok felnőtt szerintem sok volt neki, és senkinek a kezében nem volt hajlandó lenni, végig csak hozzám jött, és azt akarta, hogy az ölemben legyen. Azért egy olyan másfél óra után feloldódott, szerintem az is zavarta, hogy először mindenki állt, és az neki ugye nagyon rossz lehet, nagy magas emberek, ő meg ott lent a földön.... A fő ajándéka egy csúszda lett, amit majd Balatonra viszünk le, de jelenleg még a teraszunkon van. Egyenlőre ezt persze szigorúan csak segítséggel tudja használni, de így nagyon élvezi :)! Aminek pedig a legjobban örült, ahogy ezt egy tapasztalt anyuka barátnőm már előre megmondta, a héliumos szülinapi lufi, amit azóta is boldogan fel-le rángat nevetve. István készített egy nagyon megható és egyben vicces kis videó összeállítást az eddigi összes felvételekből szemezgetve Istiről - ez is közösen megnéztük. Elképesztő látni, hogy 1 év alatt mire képes egy kisbaba szervezete, egy magatehetetlen kis emberkéből egy önállóan mozgó, mindent megértő, humorérzékkel rendelkező, komoly saját akarattal bíró, imádnivaló kisfiú lett! Annyira drágák voltak a nagyszülők, mindenkitől kaptam virágot, vagyis Isti nevében hozták nekem, köszönetként, hogy megszületem!!! Este, miután lefektettük Istikét, pedig Istvántól is kaptam egy nagyon szép nyakláncot...tisztára mintha nekem is szülinapom lett volna, nagyon meglepődtem, és meghatódtam:).

Kedden délután tartottunk Istinek egy szülinapi zsúrt, ahova a kisbaba barátok lettek meghívva anyukájukkal. 16 gyerek volt a "buliban" és anyukáik, szóval szép számmal összegyűltünk ünnepelni. Isti nagyon élvezte az egészet, szerencsére pont a vendégek érkezése előtt 2,5 órát aludt, így kipihenten tudott játszani. Olyan aranyosak voltak a kis lurkók, szuperül eljátszottak, és a jóidőnek hála a teraszra is kimehettünk, ott volt csúszdázás is. Elképesztő volt látni, hogy milyen jól el volt mindenki, semmi sírás nem volt eleinte, aztán persze pár óra elteltével, ahogy a fáradsági szint nőtt, úgy nyűgösödött mindenki, de így is van ez rendjén. Itt is volt persze szülinapi torta, és Isti olyan aranyosan fogadta már az egészet, mint aki teljesen tisztában van vele, hogy most itt mindenki őt jött ünnepelni, állt büszkén a tortája mögött, a többiek meg körbeállták, volt éneklés, tapsikolás :)))). Tudom, emlékezni nem fog még rá, de nekem akkor is felejthetetlen lesz, ő meg majd gyönyörködik a képekben amik készültek, amikor nagyfiú lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése