Keresés ebben a blogban

2013. április 8., hétfő

Isti 1 hónapos

2013.04.07 - Isti 1 hónapos, 3980g

Amit a szakirodalom ír az 1 hónapos bébikről:
"Babád egy hónapos lett és már teljesen megváltozott, amióta megszületett. Bőre érezhetően feszesebb, ráncai eltűntek és már kis zsírpárnái is vannak. 4 hetes korában a csecsemő már figyel az éles hangokra, kellemetlen közérzetét pedig hangos sírással fejezi ki. Legtöbb idejét alvással tölti, és sokszor a legkülönfélébb időpontokban ébred fel - általában 2-3 órás időközönként jelzi éhségét. Látása egyre tökéletesebb, az élénk színű tárgyakat hosszasan szemléli."

 
Nagyon jó kis hétvégénk volt.
Pénteken barátok voltak vendésgségben este, vacsit is főztünk - persze csak kis egyszerűt, és éjfélig voltak itt, na akkor már azért hulla voltam, de ugyanakkor jó volt nagyon egy kis kikapcsolódás!
Szombaton voltunk Anyuéknál, vagyis én voltam Istikével és Rupival - tök jól ment az egyedül bepakolása kutyának, gyereknek a kocsiba, szóval elégedett voltam :).
Vasárnap voltam mom2moms vásáron, ahol szuper kis cuccokat vettünk hugicámmal karöltve az 1 hónapos kisfiamnak!!! Mert bizony tegnap volt 1 hónapos!!!! Hogy rohan az idő :).

Tegnap Isti bélpokolos volt, 700g-ot evett összesítve...szerencsére valahogy tegnap tök sok tejem is volt mindehhez - ennek is nagyon örültem. Aztán éjjel is jót aludt, 5 órát egyben, 12-től reggel5ig :).

1 megjegyzés:

  1. Micsoda alvókája van már a kislegénynek:) Én az ilyen nugalmas estékre köbö 4 hónapot vártam, bár tény, hogy folyamatosan engesztel ezért, mert azóta este 8-tól reggel 7-ig húzza, és miután reggel a párom ébred hozzá, mert amúgyis akkor kel, hogy munkába készüljön, nekem elég fél 9-kor kikecmeregnem az ágyból.:)
    Észre sem veszed, és újra átalusszátok már az éjszakákat ti is:)

    VálaszTörlés