Keresés ebben a blogban

2013. április 13., szombat

Tejkiütés

Sajnos megjelentek kis piros ronda kiütések Isti szépséges pofiján:((((( - olyan rossz,hogy ez lett a gyönyörű bőrével!
Tudom a legtöbb anyatejes babócának van,de akkor is olyan rossz....
Nem tudom mennyi ideig tart ez, azt olvastam jót tesz ha anyuka nem fogyaszt semmi tejterméket - na kiiktatom azt az 1-2deci tejet is akkor,na meg a csokit,az nehezebb lesz... Persze máshol azt írják ez tök mindegy, mert ezek anyai hormonok miatt jönnek ki. Meg azt is hallottam,hogy anyatejjel kell kenni, ez elég furi,de lehet hogy megpróbálom!
Remélem hamar elmúlik!!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    A pöttyök el fognak múlni nyomtalanul.
    Többször kommenteltem, akkor még 3 hónapos volt a kisfiam, azóta 4 lett. :) Neki is voltak pöttyei, pedig 1 korty tejet/tejterméket se ittam akkoriban. Tettem rá neki anyatejet, és 1-2 nap alatt elmúltak. Kb. 6-7 hetesen volt utoljára pöttye. Hamarosan újra hibátlan és gyönyörű lesz Istike bőre. :)

    VálaszTörlés