Keresés ebben a blogban

2013. április 24., szerda

Isti már olyan nagyfiú-és annyira szeretem!

Annyira jó kisfiam van!!! Komolyan olyan tündérke,és nyugodt,türelmes baba.
Ma voltunk vele a Váci utcában shoppingolni. Teszteltük a babakocsit bolti terepen...és egész jól vizsgázott! A Mango mozgólépcsőjén kicsit küzdöttünk,de a többi simán ment. Na jó a parkolóház még nagyon gáz volt! Gondoltam beállok kivételesen,hogy könnyítsem magunknak a dolgot,de jobban jártam volna az utcával...konkrétan lépcsőn kellett menni a lifthez! Ez milyen már?! Nem volt olyan jópofa babakocsival... De milyen lehet tolókocsival?! Lehetetlen! Ez Magyarország, 500,-Ft/óráért!

Isti amúgy most sokat változott, nagyfiú. Valahogy másképp eszik, ritkábban, de egy alkalomra 150g körül... A legjobb hogy hála Istennek van tejcsim mindehhez! Lassan kinövi az 56-os cuccokat. És folyton mosolyog! És egyre jobban szeretem, konkrétan odavagyok érte!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia. Ha van időd, nézz be a blogomba, kaptál tőlem egy díjat. Üdv. Rena
    (Nem tudom, hogy meg van-e neked a blogcímem, úgy emlékszem,hogy már küldtem meghívót, ha nem szólj)

    VálaszTörlés