Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 3., kedd

Isti felállt, kibújt az első foga - és holnap indulunk Ausztriába!

A szeptember 1-e nagy meglepetésekkel indul: Isti felállt, és áttört az első fogacska alul.
A felállás a következőképp zajlott: a kanapén fogtuk az ölünkbe, persze szokás szerint mászni akart, izget-mozgott, majd a támlán felhúzta magát és felállt! Néztem egy nagyot,azt sem tudtam most örüljek-e, nem-e túl korai. Persze ami megy az megy...én nem erőltettem! Azóta többször is megpróbálkozott a dologgal, tetszik neki. Úgy tűnt, hogy megnyugtasson végre bemutatott egy kis szabályos mászást is estére, váltott kéz-láb szépen:).

A fogacska szerencsénkre fájdalom nélkül bújt elő, ugyanolyan jókedvű, jóalvó Isti. Remélem a többi is így jön elő. Most hallottam, hogy van valami nagyon szuper homeos cucc, talán Osanit a neve, fogzásra, és persze itthon nem kapható, de Ausztriában igen, szóval hozok haza, legyen a fiókban - de remélem nem fog kelleni.

Olyan jó, holnap indulunk! Kicsit ideges vagyok, hogy mindent bepakoltam-e....magamnak,gyereknek,ki tudja milyen idő lesz, kaják....ezer dolog....de az biztos,hogy csodás lesz, hiszen ez lesz az első külföldi utunk hármasban:)))))))))).

1 megjegyzés: