Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 17., kedd

Hajhullás

Már rég be akarok számolni erről, na jó pár hete, de nincs időm sosem, mindig van fontosabb. Most sincs sok időm persze, mert egyedül gyerekezni és kutyázni teljesen...hát én hulla vagyok minden nap végére:), de leírom, hátha tud valaki valami biztatót mondani, vagy jó tippet: szóval hullik a hajam mint a veszedelem. Tudom, hogy ez a terhesség+szoptatás velejárója, és számítottam rá, de kicsit titkon azt reméltem megúszom, mert a barátnőknél hamarabb jelentkezett. A durva, hogy nem hittem, hogy ennyire kemény lesz! Csomókban jön ki a haj, nem csak mosáskor, hanem egy-egy fésülködésnél is. Azt mondják majd újra kinő, és ez normális...de nem tudom, nekem inkább ijesztő!Tömöm a vitaminokat is pedig, de úgy látszik ezt nem lehet kikerülni.Nyilván az sem tesz jót, hogy csak összefogott hajjal tudok létezni, mert ha nem, akkor Isti tépi - már néha elgondolkozok a rövidebb hajon is, de valahogy az annyira nem jön be nekem, hogy csak végszükség esetén. Szóval help me!!!!!!!! Ilyenkor azért mindig eszembe jut, hogy hány évig kívántam, hogy csak ez legyen a legnagyobb problémám, amikor erről panaszkodott egy barátnőm...és most ez az! Igyekszem így szemlélni, és még ennek is örülni, mert ez is "velejár" ... 

8 megjegyzés:

  1. Szia! Én is átestem ezen tavasszal, amikor a kisfiam 4 hónapos volt. Nagyon ijesztő volt, főleg, hogy a nagyobbik fiamnál nem emlékszem, hogy ennyire durva lett volna a helyzet. Aztán amikor már végképp kétségbeestem, akkor elmúlt, egyik pillanatról a másikra. Egy kicst vágattam a végéből, és az kicsit felfrissítette a hajamat.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem is volt mindkét terhesség után, igaziból ki "kell" hullania annak a feleslegnek ami nem hullott ki a terhesség alatt, de ha kihullik abbahagyja... :-)

    VálaszTörlés
  3. Babe hajhullas elleni sampon szuper! Nekem megallitotta! (Patikaban kaphato)

    VálaszTörlés
  4. Én ricinus olajjal kentem a hajtöveimet,2x alkalmaztam egy pakolást (2ek.r.olaj+1ek.oliva olaj,felmelegítve) és attól kezdve nem hullott a hajam.

    VálaszTörlés
  5. Varga hajcseppek (hajhullásra való verzió). Nagyon gyógynövényes illata van, de csodát művel. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm a sok tiuppet, tanácsot!!!!!!!!Elkezdem kipróbálgatni őket...remélem valami nekem is beválik :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Eszter!
    Szeretnék tőled privátban kérdezni, hová írhatok?
    köszi, Heni

    VálaszTörlés