Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 28., szombat

Régen írtam

Ezer éve nem írtam, pedig annyi mindent akartam mindig, de egyszerűen alig volt időm. 

Vettünk, vagyis kapok a szülinapomra, egy magyarindát! Volt nálunk kölcsönben egy hétig egy, és nagyon megszerettük. Mindenképp szerettem volna ugyebár valamilyen csatos hordozót, amiben jó kirándulni is, Apa is fel tudja venni ha kell, és gyorsan, könnyen lehet használni. Ez ennek tökéletesen megfelelt. Nagy mázlink volt, ugyanis, amikor visszavittem a kölcsön darabot kiderült, hogy pont a kékes színből van egy egyedi darab, kalotaszegi hímzéssel, mert valaki visszavitte. Egyedileg csináltatni vagy 29-30 ezer lett volna, így viszont 20 ezerért elhozhattuk, és oda vagyunk érte olyan szépséges!!!!!!!!! Ezt a későbbiekben tök jól el is tudnám adni, de szerintem megtartjuk, mert majd tuti tesónak is jó lesz később - ugyanis fiús ezzel a kékkel, de a minták miatt csajos is lehetne :). A legjobb, hogy mióta meg van nem kell emelgetnem a kocsiból ki-be a hordozót, meg abban cipelni Istit, mert már fájt a könyököm tőle. Úgy vezetek, hogy a derekamra van kötve az inda, kiszállok, belepakolom a gyereket és már be is szaladhatok patikába, postára, stb...nem kell mindig a szerintem kb 12 kilós römerben cipelni a gyereket!
Egy fotó:



Szerintem jön Isti másik foga is, nagyon úgy látszik. Még nem tört át, de már nagyon fehér, kicsit duzzadt ott az ínye. Egyenlőre jól viseli!

Nagyon sokat fejlődött mostanában Isti: csomót lépdel támaszkodva a bútorok, főként a dohányzóasztalunk mellett. És ami meg teljesen új, néha-néha már támaszkodás nélkül megül, és úgy játszik a játékaival. Megzabálom, amikor reggel felkel, kihozzuk a nappaliban, és amíg én kávézok, addig ő nagy ügyesen kipakolja az este összerakott játékokat, és szétszórja a szoba közepén. Mindegyiket egyesével megfogja, megnézi, megrágja, majd eldobja :). 

Az alvásra ha tegnap írom ezt a bejegyzést, akkor lehet hogy panaszkodtam volna, ugyanis éjjel mostanában az van, hogy mindig 4-5 között felsír, és cumit kér...vagy legalábbis azt kap, és attól továbbalszik. Ma éjjel viszont szuperül aludt, este 8-tól reggel 9-ig, szóval inkább mégsem panaszkodok, hátha visszaáll ez. Esténként nagyon jófiú, pancsi után, már sötétben megissza a tejcsit, és utána mint a ki tudja, hogy most aludni kell a kezemben próbálja magát altatni, csukja le a kis szemeit, majd leteszem, és többnyire már alszik is, maximum még kicsit forgolódik. Sajnos az éjjeli cumizásra rászokott - tudom ez rajtam múlik, de így könnyebben alszik el este sokkal. Persze éjjel nincs végig a szájában, de akkor is...na de ez van.

A héten egyik délután anyuéknél hagytuk Istit, és mi elmentünk mozizni. Az az igazság, hogy mostanában rég volt ilyen, hogy nélkülem maradt, és mondta is anyu, hogy kicsit nyűgös volt, szerinte kezd anyás lenni! Tény, hogy egyfolytában együtt vagyunk most, és ugye a szeparációs szorongásos időszak is ilyenkor kezdődik...azért remélem jól meg lesz a nagyszülőkkel továbbra is, mert ez tök jó dolog!

Miket is akartam írni?!?! Most bezzeg, hogy lenne kis időm nem jut eszembe.... ja igen, az evés: mostanában az én jól evő kisfiam annyira nem eszik jól. Ez azt jelenti, hogy ugyan nagy nehezen megeszi az adagokat, de a vége minden etetőszékes evésnek szinte a sírás! Mi történhetett? Régebben minden falatnál nagyra nyitotta a száját, és várta az ételt, most meg az elején még ez van, de a vége fele már küzdök rendesen. Jó lenne, ha ez visszaállna. Fontos is lenne, mert voltunk védőnőnél, és Isti jelenleg 6800g és 69,5 cm. Hosszra nőtt ugyan, de hízni nem nagyon hízik. Mondjuk lemozogja. A védőnő amikor látta, hogy feláll Isti, meg miket művel, hirtelen azt hitte hogy 9 hónapos, és jól ránk ijesztett, hogy milyen vékony. Aztán, amikor mondtuk, hogy csak 6,5 akkor rögtön mondta, hogy nincs gond a súllyal mégse. Amire felhívta a figyelmem, hogy tegyek tápszert a főzelékekbe. Ez nekem kicsit furi...okés, még van fagyasztott tejem, és szoktam is abból tenni, de már csak 1-2 zacsi van, és hogy utána tegyek tápszert. Na ez elég furcsa?!?!? Mert szerinte ha nem teszek, az olyan mintha diétáztatnám....és a krumpli kérdem én? 7 hónapostól be lehet vezetni a joghurtot, tejfölt - akkor majd azt is tehetek - szerintem én megvárom most már azt. Ez is egy érdekes dolog, tejet ne igyon a gyerek egyesek szerint 3 éves korig, de a tejföl, joghurt meg mehet. Szerencsére nálunk nincs allergia senkinél semmire, de olyan nehéz lesz eldönteni, hogy kire is hallgassak, mit és mikor is vezessek be?!

Felsírt Isti, szóval megyek... na ezt visszajöttem még leírni: a kisdrága azért sírt, mert felállt az ágyikójában is, és kiejtette a cumiját! Őrület, állva fogadott a szobájában :). 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése