Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 21., szombat

Isti beteg:((((((((((((((

Tegnap végre hazajött István,és nem tudom Tőle kaptuk-e el, vagy már bennünk is bennünk bújkált,de mára én is és Isti is benáthásodott. Már éjjel sejtettem, hogy készül valami, mert sokszor kelt, felsírt, és szörcsögött....
Ma már többször leszívtuk az orrát, beszéltem a doktornéninkkel, adunk 2x7csepp cebiont, sterimar, nasivin megy felváltva. Olyan kis bágyadt! Folyton elalszik,de talán az jót tesz. Lázát nézzük, egyenlőre popsiban 38,3-ami még belefér éppen, és erre még nem kell csillapítás, de most jön a délután-este. Szerencsére étvágya van, szépen evett, és kis mosolygós is - de a szívem megszakad olyan gyenge ugyanakkor....Én nem vagyok olyan szarul, ittam egy neocitránt, meg nyomatom emelt dózisban a c vitamint. De valahogy ez van, nem is lehetek rosszul, mert Istiről kell gondoskodnom, és ezt tudja a szervezet is! 

Pedig kölcsönöztem tegnap egy magyarindát kipróbálásra, hogy majd milyen jókat kirándulunk a 7végén. Tegnap használtuk is amúgy Rupi sétinél, és nagyon tetszett, tök kényelmes, jól tartja a gyereket, és könnyű felvenni!

Csak gyógyuljon meg gyorsan Isti!!!! Most ez valami járvány, mert annyi ismerősünk lett ugyanilyen taknyos beteg:(((((( Remélem holnapra túl leszünk rajta, és nem lesz lázas! Kicsit félek az éjjeltől....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése