Keresés ebben a blogban

2013. december 10., kedd

Az első cipő

Tegnap elmentem progeszteron vérvételre. Ez volt a 23. nap. Nagyon kíváncsi voltam mit fog mutatni, mert kell lennie magyarázatnak az 5-6 hetes menstruációs ciklusokra. Istit nem tudtam lepasszolni megőrzésre senkinek, így ő is jött velem. Vicces volt, ott lógott rajtam a magyarindában miközben vették a vért :)))). Mára meg is lett az eredmény, hát kicsit ki vagyok:
Progesteron 0,84 nmol/l
határértékek:
follic.fázis: 0,6-4,7
ovuláció: 2,4-9,4
luteális fázis: 5,3-86,0
Egy szóval, a béka segge alatt bőven.........ez jó szar. Hát nem tudom mi lehet az oka. Azt hiszem lehet hogy el kell mennem még egyszer jövő héten, mert hátha az van, hogy késik a peteérés, és emiatt még nem emelkedett meg a progi szint sem. De lehet, hogy inzulinrezisztencia kavar be?! Így persze, hogy nincs uh-s cikluskövetés csak találgathatok. De jövő héten még mindenképp csináltatok egyet, meg az inzlulint is megcsináltatom végre. Aztán majd Tűű doki megmondja a frankót januárban. Azért jó lenne, ha jövő héten szebb számot kapnék, mert ez így most azt jelzi, hogy nincs is peteérés? Nem tudom... ezzel  eddig még sosem volt problémám. De majd kiokosodok, ha kell. El kell mennem az NK vérvételre is. Na de ennyit erről.

Inkább írok arról, hogy hétvégén Pécsen, a Cinege cipőnél megvettük Isti első cipőjét. Vagyis cipőit :). Egy cuki kis szőrös belsejű, tépőzáras barna cipőt, és egy kis papucscipőt kék delfinekkel. Nagyon menő benne! Villányban voltunk amúgy hétvégén, minden nagyon jól alakult, és bár ez ilyen borkostolós kis hétvégézés volt barátokkal, egyáltalán nem volt gond, hogy Isti is velünk volt, tök jól bírta a programokat, és remekül el volt ő is. Azt kell mondanom, hogy mostanra kezd kialakulni a humorérzéke - ezt olvastam is valahol, és tényleg így van. Egyre több dolgon röhög, főként Rupin, de sok máson is, és hangosan, sokszor és sokáig - ilyenkor majd megzabálom!

Kinéztem egy szuper összecsukható kis babakocsit, az esernyő helyett - ez szerintem sokkal praktikusabb lenne: Espiro Magic. Nem olcsó persze, de most ráfekszem, hogy találjak egyet használtan valahol.

Holnap megyünk családilag Bécsbe karácsonyozni kicsit. Jön mindkét nagyszülőpáros is - olyan jó lesz!!! Most így semmiféle progeszteron eredmény nem tud lehangolni :))))

1 megjegyzés:

  1. Csak egy apró megjegyzés: még egy teljesen totális egészséges nőnél (értsd: nincs IR-je, PCO-ja stb) sincs minden hónapban peteérés.
    Lehet hogy nincs nálad semmi baj, de pont egy pé nélküli hónapot fogtál ki.

    Mi múlt héten voltunk Bécsben, FANTASZTIKUS VOLT! :)

    VálaszTörlés