Keresés ebben a blogban

2013. december 14., szombat

Rossz éjszakák

Hova lett az én jóalvó kisfiam?!?!
Az egész kedden kezdődött még Bécs előtti este. Aznap délután egy barátnőmnel és kislányával sétáltunk, és pont azt mesélte, hogy hulla fáradt mert a kislánya egész éjjel sírt, csak kézben volt meg. Jól kiokoskodtuk magunkat, hogy mi lehet, mit kéne tenni, milyen borzasztó a sírni hagyás, de van amikor meg kell lépni..... Este hívott, hogy beteg a baby, lázas-hasmenős-torokgyulladásos nyavalya, és ő meg milyen gonosz, hogy nem úgy babusgatta éjjel. Ezzel a tudattal feküdtünk le, és éjjel 3kor Isti keservesen felsírt. Átmentem, de cumi a szájában volt, és zokogott. Persze hogy kivettem, de úgy is sírt. Egyértelműen megijedtem, hogy tuti ő is beteg lesz, és mindent próbáltam, nem akart aludni, végül a hasamon aludt el 5felé. Másnap kiderült kutyabaja, hála az Égnek, csupán volt egy véres karmolás a szemhéján, talán az. Örültem is, hogy utaztunk szerdán, gondoltam legalább majd nem emlékszik, hogy ha sír kiveszem és magamon altatom, nehogy megszokja. Bécsben jól aludt, és csütörtök este este itthon is jól aludt. Pénteken István hányt és hasmenése lett, mondjuk utólag tudjun hogy csak valami kis gyomorrontás, de amikor éjjel 2kor felsírt Isti megint aggódtunk, hogy tuti beteg, fáj valamije, és kivettem az ágyból ismét, sőt enni is kapott. Bennem kicsit bennem volt, hogy csak nem anyahiány-e ez, és kicsit hagyni kéne, de István aggódott nagyon. Végül átmentem a szobájába a kanapéra, és ott a hasamon aludt el 5fele, akkor raktam le. Szerencsére ismét kutyabaja se volt másnap, de én hulla voltam/vagyok. Ez már a második este vokt, hogy megszegtem az elveimet:
-éjjel csak végszükség esetén vesszük ki a gyereket az ágyból (de már nem bírtam felette állni és simizni)
-enni nem kap éjjel
-magam mellé semmiképp nem teszem
Tegnap este már félve mentem aludni, és nagyon reménykedtem, hogy alhassak egy nagyot, de nem így lett. Isti 2kor megint felsírt, István kitalálta hogy tuti a foga, és menjek át, most hamarabb, 3ra már elaludt, de megint a hasamon a kanapén, utána tettem le. Mi lehet vele????? Lehet tényleg a foga, belenéztünk, és egy felső tényleg jön, meg van duzzadva az íny, de nem nyáladzik amúgy, nem is rág jobban mint máskor..... Én még kicsit gondolok az új tápszerre, ugyanis most, pont hét elején tértünk át HA-ról simára. Szereti, és eszik más tejterméket is, joghurtot, stb, de lehet hogy fáj a hasa tőle?! Ki fogom próbálni, hogy megint HA-t kap, akkor mi van. És persze lehet, hogy ez az egész egy szeparációs dolog, amit jól elrontottam, hogy odavettem magamhoz, és mostmár ezt kihasználja. De ha meg baja lett volna?! Hogy lehet ezt kibírni ha nem tudsz biztosat, ha sír az életed értelme?! Jó lenne gyorsan kitalálni, és megoldani valahogy, mert hulla leszek hamarosan! 

2 megjegyzés:

  1. Nem akarok okoskodni, de szerintem nem a tápszer a hibás. Ha a joghurtot bírja, akkor a tápszerrel nem lehet baja, szerintem. Nálunk pl. az van, hogy amikor joghurtot adtam neki, fél éjszakát nem aludtunk, most álltunk át HA-ról sima tápszerre, és ezzel semmi baja... mondjuk a most, azt jelenti, hogy 1 hete... a ma éjjelünkről inkább nem számolnék be :-), de nem a hasa fájt, mert tudom, hogy az milyen nála, és nem az volt a problem.

    Biztosat sosem tudhatsz, amíg nem beszélnek folyékonyan. Próbálj egy picit megnyugodni, ez egy ilyen buli. :-) Én mindig azt mondom, hogy a beszélni még nem tudó gyerekek HÁTHA gyerekek... itt minden csak hátha... a legvalószínűbb szerintem a fogzás... nálunk is! Lotti március 6-án született, baromi jó alvó, de most már heti 1x eljátszik egy ilyen megmagyarázhatatlan éjszakát... nálunk annyival másabb a helyzet, hogy ő már a második gyerek, és én már úgy állok hozzá, hogy nem akarok ezen kattogni... ha felébred éjjel és nem tudom visszaaltatni, megetetem... ha akkor sem alszik vissza, ráteszem a hátára a kezem, és ha akkor sem, akkor várok, mert egyszer hót zicsi, hogy visszaalszik. :-) Mondjuk nekem nem sír, csak szimplán ébren van. Íígy azért egyszerűbb, tudom... de ő sosem sír, szóval nem meglepő, hogy ilyenkor is csak szimplán emelgeti a fejét. :-D

    Szerintem ezeket a dolgokat az idő oldja meg... de mindig lesz valami. Fanni két és fél éves, ha átlagolnom kellene, akkor minden harmadik éjjel az ágya mellett a földön kötök ki, mert fél az álmai miatt... Lotti 9 hónapos, ő most heti egyszer produkálja a nemalvást... egyre ritkábbak a nyugis éjszakák, és nekem is a hócipőm tele van ezzel, mert az egész napomra, közérzetemre, hozzáállásomra rányomja a bélyegét, de ez van, nem lehet mit csinálni. Annak szerintem nem sok értelme van, hogy kattogunk... megpróbálhatod, hogy visszaálltok HA tápszerre, kívánom, hogy ez legyen a megoldás, de ha a foga, aakkor nem tudsz mit csinálni, kivársz, és ennyi. :-)

    VálaszTörlés