Keresés ebben a blogban

2013. december 12., csütörtök

Bécs

Most jöttünk haza Bécsből. Nagyon szuperül éreztük magunkat, olyan jó kis karácsonyi hangulat volt, gyönyörű ilyenkor a város. Vásárolgattunk is csomó mindent persze, Isti is kapott pár kis ruhát. Szerettem volna neki babakocsit nézni, valami kisebbet, de igazán nem volt bababolt sehol. Nagyon jó volt, minden nagyszülő ott volt, és olyan jó érzés volt, hogy ott van a kicsifiam is!! Úgy tetszenek neki a karácsonyi fények, díszek....tuti odalesz a karácsonyfáért majd. 
A család minden tagja nyaggat mostanság, hogy mit vegyen Istinek....az a baj, hogy már majdnem mindenkinek mondtam ezt-azt. Pedig lehet az lett volna a legjobb, ha többektől közösen egy tanulóasztalt kértünk volna. Az szerintem nagyon tuti, de nem olcsó, mert 12-13ezer. Multkor majdnem megvettem egyet, de aztán gondoltam inkább vaterázok, de nem igazán van használtan semmi, különösen nem a tuti fisher-price. Na sebaj, így is nagyon gazdag karácsonya lesz szerintem Istinek, hiszen mindenki már évek óta ki van éhezve, hogy a babócánknak vásároljon majd. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése