Keresés ebben a blogban

2014. február 9., vasárnap

Alloimmun - Fülöp profnál

Szerdán voltunk az alloimmun vérvételen a G1-ben. Beszéltem Fekete Dáviddal a László Kórházból, nagyon kedves és segítőkész volt, azt mondta, hogy kész lesz az eredményünk a 14-ei Bizottsági ülésre, és Petrányi professzor véleményezi is addigra. Igazából tudjuk, hogy az NK-m rossz, tehát nagy csodára nem várok, de azért kíváncsi leszek. Nekem is megküldik majd mailen az eredményt, szóval majd megírom.

Csütörtökön voltam Fülöp profnál. Hozta a formáját, a félnégyes időpontommal negyed hatkor jutottam be....mivel ő maga fél ötkor kezdte meg a rendelést. De ezen ugye meg sem lepődünk:). Jól el voltam, mert egy kedves fórumos barátnőmnel együtt mentünk, és elbeszélgettük az időt. Ami jó hír, elfogadta a ciklusmonitoromat Fülöp prof, és a régi adatlaponra írt rá pár updateinges adatot:). Ami még hiányzott az egy nagylabor, vércsoport&ellenanyag(mindenképp szülés utáni), amh. Ezeket már le is vetettem a G1-ben, kész is vannak, így hétfőn fél9-kor már tekefonálok is OGYI ügyintézés miatt - mert hogy a vélemény, hogy egyértelműen kell a smoflipid, abból 0. is persze, mert enélkül nem fog menni. Remélem be is mehetek hétfőn, szuper lenne, mert azért nem olyan könnyű 5perc alatt leszervezni, hogy aznap amikor épp be is hív Fülöp valaki tudjon addig vigyázni Istire. Különösen, hogy István jövő héten Németországba utazik. Hát meglátjuk hogy alakul....
Kérdeztem a Bizottsággal kapcsolatban, azt mondta erre, hogy felejtsem el, hogy támogatást fogok kapni IVIGre, ráadásul nem is vetélőként, szerinte be se adjam - de én azért reménykedek, hátha tényleg megadják annak akinek volt már ezzel sikeres terhessége. Ha nem, akkor meg ott lesz a lipid! Az legalább biztos, már csak az ogyit kell beadni hozzá, és utána  pár hét és meg lesz az engedély, szervezhetem a lombikot - mondjuk Fülöp féle immunkezeléssel egyben az sem lesz egy sétagalopp!

Amúgy tök ki vagyok, 47.napja nem menstruálok! Mi ez már? Azért végképp nem értem mert a 26.nap körül voltam uh-n és láttak érőben lévő 19mmes tüszőt! Mielőtt arra gondolna bárki is, nem, sajnos terhes az viszont nem vagyok. De Fülöp doki meg is mondta, hogy ilyen magas NK-val nem is nagyon leszek.... Lehet hogy a merckformin zavart így be? Tudom, idő kell neki, de anno a meforálnál nem volt ilyesmi. Jaj komolyan emiatt is sürgetném már hogy menjünk Zekéhez, mert megvisel ez így, nem tudom mi van velem, mi zajlik, és persze mindig jön ilyenkor a hiú reménykedés. Ha beadjuk az ogyit akkor fel is hívom Zeke dokit. Amúgy nézettem egy progi szintet is most tegnapelőtt, hogy lássam mizu...28 lett, szóval sokkal nem lettem okosabb, de az tuti hogy ez már nem follikuláris fázis, így 1-2héten belül meg kell jönnie papirforma szerint legkésőbb. 

Na a sok orvosos info után írok kicsit az én 11hónapos boldogságomról is:)))). Elképesztő, hogy 1hónap és eltelt 1év, életem legszebb éve! Olyan nagyfiú már, ez mostanság az étkezésben nyilvánul meg leginkább, imád rágni Isti, harapni, és nagyon ügyes is benne. Fogja a kis kezében a kekszet, fasírtot, répát, vagy ami épp van, és eszegeti apró falatokként. Még mennek a pépek is, abból tud lecsúszni a mennyiség, de mindig kell mellé harapni is valamit. Egy falat pép, egy falat szilárd! Nagyon cukin eljátszik mostanság egyedül is Istike, pakolja a játékos ládáját ki-be, autózni is egyre többet autózik, már próbál egyedül ráülni a kis járművére, és már meg is tud vele fordulni. Ha teheti mindenhova két lábon megy, de persze még kapaszkodva, ha nincs ilyen lehetőség, akkor rögtön leereszkedik négykézláb, és úgy viszont száguld mint a villám. Tud tapsikolni, ha mi is tapsolunk - ezt anyu tanította neki! Olyan jó, hogy ilyen sokat tanul a nagyszülőktől!!! Szóval tökéletes kis Mindjártegyéves:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése