Keresés ebben a blogban

2014. február 10., hétfő

Időn túl pozitív

Délután elmentem ilyen zsírbontó masszázsra, amíg Isti úszni volt apucival. Nade ugye azóta sem jött meg, és hát gondoltam biztos ami biztos én csinálok egy tesztet, mert mi van ha mégis...és akkor nem kéne ez a brutál masszázs, bár nem sok bizodalmam volt. A szalonban csináltam meg a tesztet gyorsan, persze full hómező negatív, meg sem lepődtem, de megállapítottam, hogy elegem volt, nincs több teszt, majd a jó kis lombik után vérvételből megmondják hogy terhes vagyok, és nem idegesítem magam többé ilyenekkel feleslegesen! Be is vágtam a táskámba, lenyomtam a masszázst, majd hazamentem. Itthon dobnám ki a tesztet, de persze mégegyszer szembesíteni akarom magam a negatív semmivel (komolyan mint valami mazohista) erre nem egy halvány, nagyon-nagyon halvány csíkot látok??????? WTF???? Persze időn túli, hiszen legalább fél óra, negyven perc telt el, de néztem már meg régebben is teszteket később és ilyen még nem volt. Most mi ez az egész vajon??? Totál zakatolt az agyam, gyorsan felhivtam Istvánt, hogy hozzon még tesztet, hogy reggel csináljak majd egyet újra. Őszintén minden logikus érv szerint nem vagyok terhes....de a REMÉNYHAL...tudjátok.... István tök logikusan gondolkozva szintén levezette, hogy nem vagyok babás, pedig az csodaszép lenne.... De ott a pénteki 28-as alacsony progeszteronom, nem feszül icipicit sem a mellem, pedig az Istinél nagyon volt, és ez egy értékelhetetlen időn túli nagyon halvány pozitív csíkocska! Rá is van írva a dobozra, hogy nem értékelhető!!!! És mégis, ott van valami, és nem menstruálok már 48. napja, és az ember pedig elkezd reménykedni...... és végigolvassa a netet, pedig tudja, hogy nem kéne, és csak olyan infokat szúr ki, amikor valaki időn túli pozitiv teszttel indította a terhességét...és ha még nem kattogtam volna eléggé a dolgon, akkor most aztán tessék.... Egy a szerencsénk, itt van Isti, őt meg kell fürdetni, szépen elaltatni, megpuszilgatni - és így akárhogy is lesz, nem leszek csalódott! Holnap reggel tesztelek még egyet, egy utolsót....aztán ha az is negatív akkor tényleg nincs több teszt, majd remélem Zeke doki közölheti a következő lombik után az örömhírt, mert én nem akarok mégegy hcgtesztet a kezembe venni! Azért ma imádkozom, hogy holnap esetleg mégiscsak történjen csoda - hihetetlenül fantasztikus lenne!

1 megjegyzés: