Keresés ebben a blogban

2014. február 3., hétfő

Az első igazi cipő

Ennek is szánok egy külön kis bejegyzést, hátha valakinek hasonló tapasztalata lesz. Szóval még síelés előtt vettem Istinek egy cipőt, mert a védőnő közölte, hogy most már sokat van talpon a gyerek, és kell neki egy rendes kérges cipő. Hát elmentünk a mamutba, és a Supy kids-ben vettünk 9000Ft-ért egy cuki kis cipőt, amiben volt szupináció - de a boltos nő szerint ez csak jó. Hát kicsit ki voltunk, hogy milyen borsos árat kérnek egy ki tudja mennyi ideig jó babacipellőért, de megvettük persze. A boltban, amikor felpróbálta Isti a boltosnő mint a lehelet olyan könnyen rá tudta adni. Fazonra ez egy kicsit magas szárú, fűzős cipő volt, mondván, hogy ezt lehet a legjobban kilazítani, és ráadni. Na én egyszerűen soha, de soha nem tudtam ráhúzni a lábára itthon. Pontosabban a jobb lábára nagyon könnyen ráment, de a balt mindig úgy befeszítette a lábujjainál, hogy képtelen voltam rendesen ráhúzni. Sokat próbálkoztam pedig, de mindig leesett róla, majdnem el is vesztettük egyszer ezt a remek darabot. Na tegnap elegem lett, és visszavittem! Mert azért 9000-ért, hogy még a lábára se tudjam adni! Most egy másik nő volt a boltba, és mondta, hogy sokan hozták már vissza az első cipőt emiatt, különösen, ha ezt a fazont vitték - remek, igazán kedvesek, hogy szóltak amikor megvettem. Mindenesetre kicserélték, most egy tépőzárás, D.D.Step cipőnk lett helyette, ez tényleg könnyű ráadni Istire, és nem is esik le róla útközben, és úgy tűnik egészen tetszik neki, mert jól el van benne! 

1 megjegyzés:

  1. Sztem jól döntöttél, hogy visszavitted, és biztos hogy a D.D.-s is jó lesz majd. Nekünk van többféle fazon is belőle, imádtuk eddig mindet. Mi tavaly egy bevásárláskor amúgy a kiscsizmát hagytuk el a gyerkőc lábáról, mert ahogy ült a kosárban lóbálta a lábát és idővel lecsúszott róla, úgy szaladt utánunk egy eladó a kiscsizmával, hogy szerinte nincs más kicsi a boltban, véltlenül nem-e a mienk ez??? :D

    VálaszTörlés