Keresés ebben a blogban

2014. február 10., hétfő

Ma nem jutottam be

Hívtam reggel pontban fél 9-kor Fülöp profot, de ma állitólag sokat műt, így nem mehettem. Holnap szabadnapos, így szerdán próbálkozok újra. Már izzítottam anyut akkora, mert egyedül leszek ugye, hogy ha mehetek, akkor Istikézzen! Jó lenne!!!! Nem könnyű kiszedni belőle ezt az ogyi kérelmet..... de tudtam, hogy ez így megy, de amikor benne van az ember... komolyan úgy izgultam amikor reggel hívtam, mint valami brutál vizsga előtt! Még szerencse, hogy Isti ott volt a kezemben mikor telefonáltam, és amikor közölte, hogy bukó a mai nap, csak beleszippantottam Isti hajába, adtam neki egy nagy puszit, és nem idegesítettem magam - mert boldog vagyok, hogy Ő itt van nekünk, és kész! Szerdán folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése