Keresés ebben a blogban

2014. február 18., kedd

Meggyógyultunk

Azt hiszem mostmár azt mondhatom meggyógyultunk. Picikét köhögünk még mindketten, de sokkal jobban vagyunk! Isti szerencsére hamar jól lett, nekem tovább tartott ez a dolog, de a lényeg, hogy kijöttünk belőle.

És, ahogy a védőnő mindig mondja, ha beteg a gyerek tuti jön a foga: Istinek tegnapra áttörtöt két újabb alsó fogacskája, így mostmár 8 fogú a kisfiam:)) 

A HABAB Bizottsági ülésről egyenlőre semmi infóm, talán majd ma meg tudok valamit Fekete Dávidtól, legalábbis a leletem tuti meg lesz. Az az igazság, hogy most nem is idegesítem magam ezen, mióta beadtam az ogyi engedélyt a SMOFlipidre én nyugodt vagyok....ha más nem, lesz az, és kész! Persze szuper lenne ha lenne engedély ivigre,azért az lenne a tuti, de meglátjuk. Azon is gondolkoztam, ha adj Isten megkapnám mindkettőre az engedélyt, akkor lehet hogy a fagyasztott beültetés előtt is adatnék be egy lipidet mondjuk. Mert ha igazán belegondolok akkor enélkül nincs is esély, akkor meg minek a fagyasztottat elpazarolni?? De ugyanakkor Fülöp prof meg mindenki azt mondja, hogy a friss biztosabb, inkább az előtt legyen az immunkezelés! Viszont ha mindkettőre lenne engedélyem, akkor megpróbálnék egy lipidet a fagyasztott előtt...és ki tudja, lehet nem is kéne tovább menni, és sikerülne?!?!? Lassan bejelentkezek Zekéhez tényleg!

Még úgy írnék, de felébredt Isti, szóval mennem kell:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése