Keresés ebben a blogban

2014. február 3., hétfő

Alloimmun vizsgálat

Elküldtem a papírjaimat a HABAB Bizottsághoz, akik február 15-én fognak összeülni majd. Becsatoltam a régi 1-es adatlapomat, meg az újat is, és az NK-s vérvételeket. Mindeközben kaptam egy olyan információt, hogy annak akinek egészséges gyermeke született IVIG kezelésnek köszönhetően egy új alloimmun vizsgálattal ami igazolja, hogy ismételten fennáll a probléma automatikusan jár az OEP támogatás. Ez a dolog még gyerekcipőben jár, de elvileg ez lenne a menete. Be is vagyok jelentkezve a G1-be egy alloimmunra, vagyis pontosabban annak egy részeltére. Nem igazán tudom, hogy nekem akkor most mely vizsgálat is kell, ezt a László kórházból Fekete Dávid jelöli ki, ugyanis ő végzi a vizsgálatot Petrányi professzorral együttműködésben. Így még azt sem tudom mennyibe is fog ez kerülni. Hihetetlen, de úgy fest ide is eljutunk, lesz egy komplett alloimmun vizsgálatunk nekünk is. Az Nk-s vévételre azt mondták nem elegendő, de sebaj, ezen nem múlhat. Szóval szerdán megyünk a férjemmel együtt alloimmunra a G1-be, és ennek az eredménye, ha minden igaz el is készül a Bizottsági ülésig, így ott már érdemben tudják tárgyalni az ügyemet, és felküldeni OEP-hez. Nem igazán látom még tisztán a menetet, mert ehhez szerintem meg kellene jelölni egy orvost ugyebár...na de majd kiderül mi lesz. Mindenesetre csodálatos lenne, ha valóban megkapnám a támogatást, és utána a G1-ben beadathatnám majd az IVIGet......ez mint egy álom lenne az eddigi macerákhoz képest.  Csütörtökön azért mindentől függetlenül megyek Fülöp profhoz és egyeztetek vele is, hogy mi legyen, esetleg nem adna-e be egy ogyit a lipidhez?! És valamikor márciusban pedig bejelentkezek Zeke dokihoz is. Mostanában sokszor álmodom azt, hogy megint terhes vagyok - annyira valóságosan álmodok erről, hogy érzem, ahogy a kisbabó rugdal bent a hasamban, de hiába, valóban foglalkoztat ez a dolog mostmár be kell valljam. Ha tudnám, hogy ez most könnyen fog menni, akkor nyilván nem pörögnék rá ennyire, de ebben csak reménykedhet az ember....meg hát kinek mi a könnyű?! Egy lombik+IVIG sosem az szerintem, de persze ha elsőre sikerülne, akkor ezt is annak élném meg. Minden csak viszonyítás kérdése ugyebár. Lényeg, hogy most annyira hiszek benne, hogy sikerülni fog - remélem ez az érzés kitart, és tényleg így is lesz!

2 megjegyzés:

  1. Eszerint Fülöp dr megkerülésével is lehet IVIG-et kapni? Vajon Smoflipidet is adnak a G1-ben? Egyszerűen képtelen vagyok összehozni, amit Fülöp kér hozzá.

    VálaszTörlés
  2. kicsit offolok, bevontalak egy játékba:) : http://reprodukalas.blogspot.hu/2014/02/jatek-kicsit-maskent_8.html

    VálaszTörlés