Keresés ebben a blogban

2014. június 20., péntek

Csepeg az IVIG!

Csepeg az IVIG! Persze itt sem mennek olyan simán a dolgok, de Bánhidy prof továbbra is egy nagyon kedves, segítőkész orvos! Megérkeztem reggel, mondták menjek be jelentkezni a nővérpulthoz. Isti és István kísértek be, erre leordították a fejünket, hogy ide tilos bemenni. Így nyitottunk. Aztán mégis behívtak, majd kérdezik hogy hol a terhes kiskönyvem, vérkép, stb...mondom nekik még sajnos nem vagyok terhes, erre nem értik, hogy akkor mit keresek itt. IVIGről még csak nem is hallottak, de majd beszélnek valami dokival, addig is feküdjek le, adnak ágyat. Vártam egy órát kb, aztán egyszercsak belibbent Bánhidy doki. Egy bűbáj volt, mondta, hogy átjött rámnézni, és sajnálja hogy most a terhes patológián tudta csak intézni ezt nekem, itt még valóban nem adtak be iviget, és jöjjek már ki beszélni a nővérekkel és mondjam el hogy is működik ez.... Ez vicces, na mindegy is, a lényeg hogy csepeg, és szépen kezd dolgozni bennem, jó kis helyet biztosítva az embrióknak! 
Annyi tuti, hogy az ügyintézés sokkal gördülékenyebb, mint a MÁVban volt, és Bánhidy dokival együttműködni is fantasztikus, még akkor is ha itt még annyira nem ismerik az IVIGet. Szerencsére én már ismerem:). Ami viszont rossz, hogy ez a terhes patológia, nem pedig a szülőszoba, mint anno a mávban! Ott amíg lecsepegett az infúzió mindig csodálattal láttam, hallgattam, ahogy sorra születtek a drága kisbabák - itt egy olyan lánnyal vagyok egy szobában, akinek elhalt a terhessége, mindjárt műtik szegényt........ 

Remélem minden rendben lesz, és hamarosan mehetek haza ha lecsepegett az 5 palackom....persze ez nyilván valamikor késő délután lesz csak. Addig pihi - egyedül, mivel István Istizik. Régen itt volt velem mindig valaki, most nem, de nem baj, boldog vagyok, hogy már van egy csodakisfiam akire vigyázni kell! 
Amúgy már le sem írom, mert annyira tipikus, de a vénámat első körben megint elrontották...miért nem hiszik el ha mondom, hogy nem működik nálam ez a csuklókörüli branül behelyezés! Mindig elpattintanak egy vénát, de mindig mindenki bepróbálja, mert azt gondolja, hogy majd ő tudja és neki sikerül. Érdekes az is, hogy papírokat sem nagyon kértek, és mindenki tök nagy érdeklődéssel kérdezget, hogy mi ez az infúzió, mire jó, stb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése