Keresés ebben a blogban

2014. június 16., hétfő

Leszívás valószínűleg jövő hétfőn, alakulnak a tüszők :)

Tegnap jól elkiabáltam, hogy milyen szuperül bírom a hormonokat. Estére olyan rosszullét jött rám, iszonyat hányingerem volt, és összegörnyedve feküdtem, alig bírtam megmozdulni. Aztán reggelre jobb lett....az is lehet hogy nem a hormonok okozták, de azért gyanús. Mindenesetre ma voltam ultrahangon délelőtt. Zeke doki mindent rendben talált, azt mondta szépen alakulnak a tüszők, jobb oldalon látott vagy 9 db-ot, bal oldalon szintén sokat, szóval ez jól hangzik. Azt mondta hogy leszívás valószínűleg jövő hét hétfőn, és így én leszerveztem az IVIG-et péntekre. Azzal sem volt semmi gond, Bánhidy doktor asszisztense egy tündér kedves nő, aki fél órán belül visszahívott, hogy akkor pénteken vár reggel 8-kor, minden rendben lesz. Csütörtökön még egy UH Zekénél, hogy bekukkantson hogy állunk, addig pedig mától a következő módosítások a hormonokban:
1 gonapeptyl
125 gonal-f
1 pergoveris
1 clexane

Remélem hamarosan beköltözik a kistesó a pocimba!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése