Keresés ebben a blogban

2014. június 19., csütörtök

Ma reggeli ügyesség

A pergoverist utálom a legjobban az inkeciok közül, de ezt már írtam. Na ma reggel a férjem készíti elő beadásra a kis tűket, én közben Istit reggeliztetem. Mondja hogy essünk túl a legszarabbon, és beadja a pergoverist. Szokás szerint rohadtul fájt, vagy talán még jobban is. Túl vagyunk rajta, megy a következő szuri, miközben észreveszem, hogy Áááá Szivem csak az oldószert adtad be a pergoverisből, a port nem keverted bele!!!!!!!!!, huh nagyon ki voltam, mert most mit lehet tenni?!? Egyrészt 7ezer Ft egy ilyen kis injekció, de ha nem is ezt nézzük, hanem most újra beadni egy másikat, vagy mi? István azt találta ki, hogy a másik dobozból felszívta a fél oldószert, azzal felkeverte a port, úgy beadta. Most itt várok Zeke dokira, megkérdezem mit gondol erről, mert ugye így holnapra is csak fél oldószerünk van a porhoz....ezt a bénázást! 
Amúgy jobban vagyok mostanában már, elmúltak a rosszullétek, talán megszokta a szervezetem a hormonokat. Remélem már sok szép nagy tüszőm van, de ez hamarosan kiderül az UH-n. Jó lenne ha mostmár akkor terv szerint alakulnának a dolgok, és a leszívás hétfőn lenne, mert nem volt könnyű leszervezni hogy akkor ki vigyázzon Istire, mivel a nagyik Balatonon vannak. Persze feljönnek mindketten ha kell, mindketten felajánlották, szóval nem panaszkodom, nagyon aranyosak, csak tegnap tök jól leegyeztettük, hogy jön anyósom, aztán nem akarom hogy most megkeveredjen minden, mert mégsem hétfő lesz a nap mondjuk. Na persze ha a tüszőknek több nap kell vagy bármi, akkor inkább módodítsunk, a lényeg, hogy szép érettek legyenek! 

....

Közben meg is volt az UH:
Leszívás marad hétfőre. Holnap délben még a maradék kb 100 gonalf, este 1pergoveris (amit nem gond ha fél oldószerrel ad be az ember), reggel az 1clexane és 1 gonapeptyl. Szombat este 21:00-kor tüszőrepi, és hétfőn pedig altatásban a leszívás. Remélem nem lesz korai a dolog....emlékszem Istinél is ezen aggódtam. Ma amit látott: bal oldalon 3x20mm,3x18mm,3x15mm, jobbon 3x18mm, 3x15mm,3x13mm...szoval a bal a nyerőbb. Remélem még több is eléri a 20-at minimum, és szép érett sejt lesz bennünk!!! 
Holnap ivig!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése