Keresés ebben a blogban

2014. június 9., hétfő

Fogacskák

Istinek nagyon jön a foga. Pontosan 6db fog indult meg egyszerre, abból 4 kint van, de az utolsó kettő ami úton van, az nagyon küzdős. Ezek elöl a 3. fogak lent, eddig ezek mennek a legnehezebben. Így összesen már 14 fogacskája lesz kint, csak bujjanak már ki!!!! Kicsit szipogott is emiatt, szívtam az orrát pár napig, de ez semmi, inkább azt mondom ami a durvább, hogy például tegnap este úgy zokogott, és csak fogta a kis ujjaival a fogakat, és a kezemben is sírt, pedig ilyen talán még sosem volt, hogy ott ne nyugodna meg. Végül nurofennel altattam el, hogy ne fájjon, nem tudtam mit csinálni, mert semmi sem használt (osanit, dentinox, stb....). Remélem mára áttört azért volt ilyen vészes! Ma kellene menni MMR és kullanolcstásra, de lemondom, átteszem jövő hétre, mert nem merem erre még ráoltatni ezekkel, így is ki van. Amúgy meg hihetetlen hőség van, és így még jól is jön ki, balcsin maradunk még mára. Tegnap pancsizott Isti a kis gyerek részen a bokáig érő vízben, úgy élvezte ahogy gyúrta az iszapot:))))). Itt voltak barátaink is, és egy kis időre én vigyáztam a barátnőm két kislányára is. Ott álldogáltunk a strandon, Isti fogta egyik kezem, a kisbabájuk a másik kezemben, a nagylányunk meg utánunk kismotorral. Ketten is megjegyezték hogy milyen szép gyerekek, illetve egy bácsi odajött direkt, hogy három gyerekem van tényleg, milyen szép család?:) - mondtam hogy kettő most csak kölcsönben, de egy pillanatig valahogy mégis elgondolkodtatott és átéreztem, hogy milyen érzés is lenne több gyerkőccel, és nagyon tetszett!!!!! Szóval hajrá kistesó, nagyon várunk!!!! 

Nálam elállt a vérzés tegnapra teljesen a kaparás után, szombaton elég erős volt, akkor megijedtem hogy mi ez már, mert csak rózsaszínes dologról volt szó, na de persze nem pihentem eleget, és emiatt szerintem elhúzódott a dolog. Most várom hogy megjöjjön, mert Zeke szerint észre fogom venni, és lesz kis vérzés, és akkor elstartolnak a hormonok! Már várom hogy kezdhessük végre! És akkor telefonálok IVIG ügyben is, és azt is intézem. Szóval most kivételesen várom a mensit, de utána ha ez megjött nem kérek belőle többet jópár hónapig😄☺️😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése