Keresés ebben a blogban

2014. június 2., hétfő

Kettecskén

Elutaztunk két napra kettesben egy kis wellnessre a férjemmel. Nagyon ránk fért már egy kis kikapcsolódás, mert a lakásfelújítás, na meg persze a lombik miatt is van bennük feszültség rendesen, illetve arra hogy kicsit kettőnkkel is foglalkozzunk szinte nem is marad időnk. Nagyon jól éreztük magunkat, medence/szauna/masszázs/kis biciklizés/fincsi vacsora kis borral..... Nem mondom, persze iszonyatosan hiányzott Isti, és még szerencse hogy nem nagyon voltak gyerekek a szállóban, különben tuti ki lettem volna nagyon. Anyósomék vigyáztak rá Balcsin, illetve anyuékkal is összefutottak. Azért olyan jó, hogy a mai világban a különlét sem teljesen külön, csomó képet, sőt videokat is tett fel nekünk róla Anyósom, így láttuk azért Őt, és láttuk azt is hogy milyen szuperül érzi magát, így kicsit olyan volt mintha együtt is lettünk volna. Régen, amikor még telefon sem volt....huh na akkor biztos nehezebb volt! Mivel most szinte együtt lakunk Budapesten anyósomékkal, így teljesen jól ismerik Isti kis napirendjét, illetve minden kis allürjét, ami szerintem nagyon sokat számít, meg sokat is vannak együtt, imádják egymást nagypapával és nagymamával is, ami szintén fontos. Balaton pedig Isti második otthona, így a környezet sem ismeretlen volt neki. És persze igazi nagyszülős kényeztetésben volt része, óriás játszóterezés, kacsaetetés, lángosozás....
Szóval azt kell mondjam nagyon jól sikerült az egész! Még itt vagyunk a szállóban, nemsokára indulunk majd reggeli után, alig várom persze a pillanatot hogy a karomba vegyem és jól megpuszilgassam az én kicsi drága fiam újra!!!

Most pedig remélem kellően feltöltődtem mert indul a lombik húzósabb része, utána pedig remélem 9 hónapig nincs megállás!!!!! Amúgy kicsit ideges vagyok, és rosszul is alszom, ami mondjuk talán a gonapeptyl miatt lehet - majd visszanézem hogy volt ez a múltkor. Most épp azon izgulok, hogy mikor jön meg, és hogy ne menjek-e el a pünkösdi 7vége előtt Zekéhez mindenképp, mert mi van ha akkor jön meg mondjuk szombaton?!? Nem akarok elkésni a hormonokkal..,.sőt arról nem is beszélve hogy mi van ha kell kaparás is?! Ma vagyok amúgy 29.napon....persze nekem hosszabbak a ciklusaim, de csak 8napja szúrom már a gonapeptylt, szóval csak befolyásol az is?! Szerintem elmegyek a hét vége fele Zekéhez, nem kockáztatok....pedig szó volt róla hogy Istivel lentmaradunk balcsin mert szép idő is lesz, de a lakás miatt sem baj ha felugrunk mégis inkább!

Amúgy van még egy dolog ami miatt kicsit ideges vagyok most, apu szemében melanómát találtak a szemfenéken. Ma megy pont Debrecenbe orvoshoz, mert ezt állítólag ott kezelik csak, remélem minden rendben lesz, jóhireket kap, és gyorsan kigyógyul ebből!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése