Keresés ebben a blogban

2013. február 14., csütörtök

36. hét:))))))))))))))))))))))))))))

"Ha most születne meg, valószínű minden gond nélkül tudna alkalmazkodni a külvilági élethez. Már a mája is tökéletesen végzi a dolgát, és a veséje is teljesen kifejlődött. Hetente több mint húsz dekát gyarapszik, hogy végül gömbölyű, hurkás újszülöttként jöjjön világra. A méhlepénynek még néhány hétig táplálnia kell a magzatot, de előfordul, hogy előbb „elfárad”, és csökken a teljesítménye. Ezt speciális ultrahangvizsgálattal lehet kimutatni."

DE természetesen még nem születik meg...még minimum 2 hetet bent marad Istike :) - az a minimum hogy megvárja a márciust szépen! Jaj úgy vártam már a mai bejegyzésem írását, mert az azt jelenti, hogy ma jön haza a férjecském végre!!!! Rossz volt ez a pár nap nélküle...de már csak órák kérdése...na jó, még vagy 14 óra, és itthon van.

Arra jöttem rá, hogy a szülésznő, meg a szülésfelkészítő is azt sujkolja az emberbe, hogy beindulhat a szülés a 37. héttől, készül a méh, stb....erre ma, amikor átmenetem Zeke dokihoz, ő pont a másik véglet, vetett egy pillantást a ctgimre (ja a main amúgy Istike alig mozgott, szinte végig durmolta az egészet), közölte hogy nagyszerű! Ez után vett le még kenetet, megnézte a méhszájat, ez teljesen rendben van, és zárt, majd mondta, hogy akkor március 12-én szülünk. Mondom okés, de mi van ha előbb...erre ő, ugyan már, sokkal kényelmesebb mindenkinek ha tudja melyik napra készüljön, ez így nagyon jó lesz, stb :). Mindegy, én titokban kitaláltam és mondogatom Istikének, hogy 10-én induljon el a szülés majd, és akkor szülsessen meg szépen. Az szerintem tök jó lenne, mert magától indulna, és az egy nyugis vasárnap, talán Zeke doki is jobban ráérne... Mindenesetre ami az érdekes, hogy most hogy voltunk Zeke dokinál már rögtön nincs bennem az a kis para, hogy jaj gyorsan pakoljunk össze, mert ki tudja, stb...ő annyira határozott és megnyugtató - még van egy hónap és kész!
Ettől függetlenül hétvégén összepakolom a táskákat, és akkor rend a lelke mindennek alapon készen állok majd, egyedül a kozmetikust kellene kitalálni, hogy mikorra időzítsem...na ez nem egyszerű!

Ma irtó sokan voltak amúgy a szülőszobán, valami front jött, és tömve volt minden. A szülésznő ma is irtó kedves volt, csomó mindent elmagyarázott megint, meg levette a vérem, stb...szóval nagyon örülök neki, nagyon szimpatikus. Anyu is megismerte ma őt, mivel ma Anyu vitt el reggel, mert itt aludtam náluk. Tegnap is itt aludtam amúgy...na ezek miatt kicsit hulla vagyok, hát ez van, már nem jó nem otthon alukálni, nem a férjecském mellett....de ma már otthoni ágyikóban együtt alszunk!

Követekező ctg jövő csütörtökön. Szerdától, tehát a 37. héttől meg el kell kezdeni a következőket:
 - napi 2x málnalevél tea
 - gátmasszázs
 - és 2 homeos bogyó...most eszembe nem jutna a nevük

1 megjegyzés:

  1. Juj, de izgi!!! Az orvosod elég biztos magában! :))
    Amúgy én is március 10-én szerettem volna szülni, mert 10-es a kedvenc számom! Férjem 3-át szerette volna, mert, hogy milyen jó, hogy 03.03. :DD Végül tényleg 3-a lett, de éppenhogy, 23:55-kor született meg. :)))

    VálaszTörlés