Keresés ebben a blogban

2013. február 21., csütörtök

37. hét:))))))))))))))))))))))))))))))))))

"Gyakorlatilag felkészült a megszületésre, ha most jön világra, érett újszülöttnek tekinthető. Persze, nem kell sürgetni, ha nem jön, jó oka van: gyarapodnia, erősödnie kell még. Már kevesebbet mozog, hiszen alig van helye, de azért érezhetően vannak élénkebb és nyugodtabb periódusai. Sokan azt mondják: a magzat mozgékonysága előre jelezte a baba temperamentumát. Vajon a tiéd kis Buddha lesz, vagy örökmozgó?"

Hihetetlen, hogy már itt tartunk. Mostantól ha megszületne Istike akkor már nem is számítana koraszülöttnek. Persze még ne szülessen meg azért, várja ki a márciust minimum odabent. Azt mondják, hogy az hogy most mennyit mozog jelzi a temepramentumát. Hát nem is tudom, hétvégén alig mozgott, mondtam is hogy tuti nincs helye már....erre tegnap este olyan bugit tartott, hogy csak na. Azt azért hozzá kell tenni, hogy sikerült a tegnapi nap egy eléggé csípős tésztát ebédelnem - szóval könnyen lehet hogy az megviselte szegényt. Igazán oda kéne figyelnem ezekere, de annyira szeretem a csípőset - na persze utólag mindig rájövök a rettenet gyomorégés közben, hogy nem érte meg, és nem kellett volna ezt ennem! Este végül arra nyugodott meg a kis Drága, hogy Apuci a kezét a pocimra tette, és simizett minket :)))))

Ma korán kellett kelni reggel, voltunk ugyanis ctg-n. Minden rendben volt, Isti is ügyes baby volt, mozgott szépen. Mutatott fájásokat is a gép, de csak ilyen jóslókat, semmi durva. Aztán átmentem Zeke dokihoz az eredménnyel, csinált uh-t, minden zárva van továbbra is, 3000 - a méhszáj. Ő továbbra is a 12-ei szülést mondja, hogy tuti az lesz, és a clexanra is csak annyit mondott, hogy majd akkor hagyjam abba 1 nappal előtte....na persze jövő héten ez a vélemény még változhat. Legközelebb jövő szerdán lesz ctg majd. Meg lett a vérvételi eredményem: minden okés, de kicsit vérszegény lettem, picit kevesebb a vasam, úgy látszik hiába a Krauterbrut, kaptam Neo-ferro folgammát. Hát azt hiszem azért nem olyan vészes, hogy ezt most egy-két hétig szedjem. A vizelet is jó lett, illetve a tenéysztéssel is minden okés.
Jaj egyébként úgy utálok a BMC-be ilyen nagy hassal átmenni...na persze ez így nem teljesen igaz, mert nagyon boldog vagyok a nagy hasammal, és benne a kis pocilakómmal, de tudom, hogy milyen érzés az ott várakozóknak ez, én is voltam sokáig ottvárakozó, és mindig sóvárgó szemekkel néztem a kismamákat akik betévedtek.

Ma lesz babaváró bulim a barátnőkkel! Ez annyira jó kis program :), különösen most, hogy a 6 barátnőm közül, akikkel ezeket tartani szoktuk most hárman is babát várunk, és az egyikünk meg most szült. Emiatt különösen jó hangulata van most a közös progiknak szerintem....és milyen jó lesz majd amikor mind babával megyünk!

Tegnap este egyébként volt 1-2 olyan fájás szerű fájásom, vagyis éreztem is valamit. Kicsit megijedtem, de azért gyorsan elmúlt, szóval tudtam, hogy semmi komoly.

Azt hiszem a kozmetikába bejelentkezek gyantára jövő hétre. Nem merem tovább halogatni....max elmegyek még egyszer, ha tényleg 12-e lesz belőle, de lehet hogy nem is kell majd. Tudom, biztos sokan kinevetnek, hogy ezen ennyit agyalok, hogy mikor legyen, de annyira nyomaszt és foglalkoztat ez a dolog, pedig tiszta hülyeség :).

3 megjegyzés:

  1. Nagyon izgi már :)
    Amúgy jól vettem észre,hogy sose tettél fel pocakképet? Megkérdezhetem,hogy miért? Azért, mert nyílt a blog, vagy esetleg babona? Remélem azért a babáról lesz majd kép :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 pocakkép van fent, igaz arc nélkül. Egyébként ige, amiatt, hogy teljesen nyilvános a blog....de azt hiszem Istike születése után, ez már nem fog zavarni, szóval tutira lesznek babócáról képek :)

      Törlés
  2. Olyan gyorsan eltelt az ido... Akkor kezdtelek el olvasni, amikor irtad , hogy babat varsz es hamarosan vege a pocakos korszaknak. Repul az ido...

    VálaszTörlés