Keresés ebben a blogban

2013. február 18., hétfő

Idilli vasárnap

Olyan jó volt a tegnap délután. Főztem fincsi ebédet,utána meg tv előtt henyéltünk: a férjem hasán alukált eközben Rupika,az én pocimban meg ott bugizott Istike:))))-komolyan annyira jó kis nap volt! És olyan jó volt arra gondolni,hogy pár hét és nem a pocimban bugizik Isti,hanem ott lesz a kezemben!!

Elkezdtem összepakolni a kórházi illetve a szülőszobás cuccokat. Igazábol sok-sok hálóing kell,meg törülköző,meg étel-ital...és pár dolog a babócának.

Hétvégén amugy sokkal kevesebbet mozgott Istike,gondoltam biztos azért mert nincs sok helye. Erre ma egész nap nyomja:))

Ma elmentem fodrászhoz,legközelebb már anyukaként megyek majd! A kozmetikust még húzom kicsit,nagyon nehéz azt beidőzíteni,szerintem jövő héten megyek majd talán....jó lenne minnél későbbre hagyni,na persze túl későre viszont para lenne!

2 megjegyzés:

  1. Olyan izgi már itt a végén! Nagyon örülök, minden oké veletek! Már várjuk az első képeket Istikéről :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom a "könnyebb vajúdás" témakörrel mennyre foglalkozól, de vannak ismerőseim akiknek bevált.
    http://www.kismamablog.hu/szules/szules-homeopatia

    VálaszTörlés