Keresés ebben a blogban

2013. február 4., hétfő

Készülődünk, készülődünk

Nem is mondtam még, hogy már járunk ugye a szülésfelkészítőkre. Persze mondanom sem kell, hogy mostanában valahogy mindig pont keddre jön össze valami program, és emiatt nem tudunk menni, de azért a lényegi részeken ott vagyunk. Egyébként nagyon jó, és hasznos szerintem, azért mégiscsak valami támaszt ad, hogy egyáltalán mit kell csinálni, hogy kell csinálni, nagyjából mire kell számítani!

Ma beszéltem a szülésznővel telefonon, nagyon kedves volt, és péntek este vár minket - fél6ra megyünk. Akkor lesz ctg - az első ctgnk :), meg megnézzük a szülőszobákat, hosszabban elbeszélgetünk vele. Nagyon izgis, nagyon várom!

Megérkezett a babágyunk. Ma hozta el a férjem, és már össze is szerelte. Egyenlőre még nincs a helyére tolva, hanem a szoba közepén díseleg, de nagyon szép lesz :))))))

Közben megkezdtem a NAGYMOSÁST! Huh, nem semmi mindent kimosni, de nem is az a nagy meló, hanem a vasalás. Először úgy voltam vele, hogy majd megkérem anyósomat, hogy segítsen be, mert ő nagyon szeret vasalni, és biztos szívesen vasalgatná is ezeket a cuki cuccokat - de aztán persze én magam is annyira elolvadtam a kisruciktól, hogy nekiálltam megcsinálni. Egyenlőre túl vagyok 20 pelenkán....na az nem volt olyan izgis, sőt...hulla vagyok!!!! Közben kész lett egy újabb mosás, és most tele van a szárító édes mini ruhákkal...én meg minden darabnál elolvadok! Már úgy várom, hogy ráadjam Istikére :))). Azért lehet hogy a végére mégicsak kérek egy kis segítséget mert besokallok...




És ha még nem lenne elég ez a sok teendő amiket most felsoroltam, ma jött egy új kolléganő az irodába, és be kell tanítani - na ez az ami aztán igazán leszívta az agyamat! Szóval most indul egy kis pihi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése