Keresés ebben a blogban

2013. február 11., hétfő

Sok-sok-sok kölcsön babaholmi

Nem is írtam még, vagyis mindig csak meg-meg említettem, hogy ezt vagy azt kaptunk kölcsönbe. Az igazság az, hogy el sem hiszem mennyi szép és hasznos holmit adtak a barátnők, annyi kicsi ruhácskát, sterilzálót, mellszívót, mérleget, bundazsákot, játszószőnyeget, stb...kaptunk, hogy elmondani sem tudom, és annyira hálás vagyok érte!!!!!!!!!!!

A hétvégénk amúgy nagyon jól telt, tegnapra szinte véletetlenül összerántottunk egy 18 fős vendésgséget, babaszobaavató címszóval. Aztán majd pár hónap múlva Istikkével is rendezünk majd egy hasonló bulit :). Nagyon jól éreztük magunkat, anyósom szuper kedves volt, és csinált lasagnet főételnek, amit áthozott, így semmi dolgom nem is volt vele, én csupán a desszertet csináltam. Tök jó kis mulatság volt.....

Holnap elutazik az én drága férjem!!!! Úgy fog hiányozni!!! Csütrötök éjjel jön, remélem gyorsan elszalad majd ez a pár nap, addig anyuékhoz költözöm, hogy ne legyek egyedül.

Mióta tudom, azaz péntek óta, hogy már vannak méhösszehúzódásaim azóta persze tudoatosan figyelem is, és bizony néha érzem őket. Tudom ez normális, de nem én lennék, ha nem paráznék rá, hogy minden okés-e. Ez is csak arra jó, hogy tudom mi az, hogy izguljak...ez vagyok én :) - de szerintem ezt már mindenki megszokta, hogy az egész terhességem alatt folyton paráztam valamin. Persze azért nem aggódom annyira, csak kicsit azért motoszkál bennem, hogy nem túl sok-e ez, minden okés-e, stb...de ahogy a szülésznő is mondta, ez NORMÁLIS, szóval ezt tudatosítom!

1 megjegyzés:

  1. Szüksége van a projekt, a befektetés, a személyi kölcsönök, az üzleti kölcsönök, az otthoni hitelek, a diákhitelek, a konszolidációs hitelek és a különböző projektekhez nyújtott kölcsönökre? Akik szeretnének hitelt kapni cégünktől, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ericfinancee@gmail.com és kapja meg a kölcsönt.

    VálaszTörlés