Keresés ebben a blogban

2013. február 25., hétfő

Hétvége

Nagyon jó volt a hétvégénk, bár semmi extrát nem csináltunk, de azért mégis nagyon jó volt. Tegnap voltunk a HILTONban sunday branchon, mivel ott dolgozik egy barátunk, és ő hívott meg minket. Finomat ebédeltünk, aztán még voltunk kicsit vásárolgatni is, este meg pihiztünk.

Az egyetlen ami kicsit idegesítő volt, hogy egész hétvégén, pontosabban a pénteki görcs után alig mozgott Istike. Ne erre persze jól ráparáztam, és szívhanghallgatóztunk többször is emiatt. Mindig nagyon könnyen, és szépen megtaláltuk a szivecskét, de mondanom sem kell, ez azért nem nyugtatott meg teljesen. Tisztában vagyok vele, hogy kevesebb a helyük ilyenkor már bent a bébiknek, és emiatt nem tudnak úgy mozogni, de akkor is furi volt. Aztán tegnap este Apuci rátette a kezét a hsamra, és valahogy erre olyan jól beindult, úgy örültem! Rájöttem, hogy lehet hogy a melegfront miatt lustizott be ennyire....lényeg hogy minden rendben!

Várom a szerdai ctg-t nagyon, mert kíváncsi vagyok, hogy esetleg van-e valami változás, esteleg nem kezdett-e el kinyilni a méhszáj, vagy rövidülni....azért csak szedem a homeopátiás cuccokat, iszigatom a málnalevél teát, így hátha! Na de majd meglátjuk :) - akárhogy is, de 15 nap múlva legkésőbb megszületik Istike! Hihetetlen, felfoghatatlan, izgalmas és csodálatos!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése