Keresés ebben a blogban

2013. február 23., szombat

Tegnapi esti hasgörcs

Tegnap este kimentünk sétizni Rupival a hóba, ès olyan durva hasgörcs tört rám! Egy darabig meg sem tudtam mozdulni,de nem ilyen fájás szerű volt, legalàbbis azt nem ilyennek képzelem. Ez folyamatos volt,és egészen a lábamban is végig sugárzott....eléggé megijedtem persze, aztán még hányingerem is lett! Közben azon gondolkoztam, hogy bár valahol tudtam hogy ez még nem AZ, de készen állnék-e ha az lenne?! Nem azért mondok ilyeneket, hogy még a márciust várjuk meg,stb,mert nem állok készen?! De úgy érzem,most átgondolva,hogy ez hülyeség, igenis készen állok, már amennyire lehet. Ez egy olyan dolog az életben, amit nagyon várunk, de nem tudjuk igazán melyik nap fog megtörténni, és ettől olyan egyedi és izgalmas és csodálatos:).

Nem is meséltem, hogy szerdán amikor a védőnőnél voltam,megismertem a gyerekorvost. Kicsit aggódom is emiatt, elsőre ugyanis valahogy nem volt olyan szimpi. De nem akarok elhamarkodottan ítélkezni, hisz kb 5 percet beszéltünk: adott névjegyet, recepteket, és mondta hogy hívjam ha megérkezett Isti. Ami a nemszimpi volt az a kézfogása, és nálam ez sokat elárul valakiről,meg a megjelenése.....na de majd meglátjuk,egyenlőre maradunk, aztán ha nagyon nem, akkor max váltunk, de az is lehet, hogy a végén megszeretjük!

A héten csütin volt a barátnőkkel a babaváró buli! Tök jól sikerült, kaptunk egy cuki kis készletet, amiben van: hőmérő, fésű, fogkeve, körövágóolló....meg egy pár játékot, Istibaba első játékait. Egyik barátnőm hozott még pár köcsön cuccot: játszószőnyeget, meg pár ruhácskát, így most eléggé jól el vagyunk látva! Még ezeket is kimosom gyorsan. Mosásról jut eszembe, hogy a dologk nagy részét a DM-ben kapható, férjecském által vett teljesen antiallergén, babamosóporral mostam, ez teljesen szintelen és szagtalan. Ez elfogyott, így most vettem Tomi babyt, ez volt a boltam. Tegnap mostam ki ezzel az első adag cuccot, és annyira finom baba-illatú :)))))))))))) - teljesen elolvadtam tőle!

Elkezdtem amúgy szedni a vasat, a Neo-Ferro-Folgammát. Egyenlőre nincs semmiféle székrekedésem emiatt, remélem ez marad is így. Mostmár iszom a napi 2 csésze málnalevél teát is, illetve szedem az 5-5 szem homeosbogyómat: cimicifugát és caulophyllum thalictroidest, mindkettőt 5CH higitásban. Kíváncsi vagyok hatnak-e valamit, remélem igen! Ja és megvettem a gátmasszázs olajat is, szóval annak is nekiesünk valamikor, hátha így meg lehetne úszni a gátmetszést majd.

4 megjegyzés:

  1. Málnalevél teát és homeopátiás bogyókat én is szedtem, mindhárom terhességem alkalmával. Első gyerkőc 4,2 kg-val jött simán 4 óra alatt, második 3,7-el 50 perc alatt, harmadik 3,86 kg-val 35 perc alatt. Én TUDOM hogy a szülésfelkészítő "csodáknak" köszönhetem azt hogy ilyen jó gyors és szép szüléseim voltak.
    Kívánom hogy neked is ilyen legyen! :))

    VálaszTörlés
  2. :)) Annyira átérzem az izgalmad!
    Szorítok értetek így, az éteren keresztül is nagyon!:)

    VálaszTörlés