Keresés ebben a blogban

2012. április 5., csütörtök

Ma délután megyek Fülöp profhoz - sok-sok kérdés kavarog bennem

Tegnap és tegnap előtt egyszerűen nem tudtam belépni a mailembe, és így a blogba sem, szóval nem tudtam új bejegyzést írni! Idegesítő, hogy a mai világa még ilyenek vannak, hogy napokig nem megy egy mail-rendszer...de végre megjavult, így gondoltam gyorsan írok is.

Persze az az igazság, hogy nem sok érdekesről tudok beszámolni, szép lassan telik a hét, és kb ennyi....vagyis ami izgis, az az, hogy ma megyek Fülöp profhoz délután. Nagyon kíváncsi leszek mond e majd valami hasznosat, mert neki eddig minidg volt valami ötlete, és valahogy minidg úgy jöttem el tőle, hogy na mosta aztán majd tényleg....persze lehet hogy most nem fog annyira szeretni, mert hallottam olyan híreket, hogy bizony anno az alloimmun vizsgálatot, amit nem volt hajlandó nekem megcsináltatni azt meg kellett volna, és ha az alapján beigazolódna az immun okból való meddőség, akkor támogatottan kellene nekem is kapnom az IVIGet. Ez nagyon nem lenne mindegy, hiszen jelenleg az a helyzet, hogy saját zsebből fizetem ki, és mint tudjuk egy kör 250.000, - Ft, ami eléggé húzós, különösen a lombikok mellett, másrészt pedig azért azt sem ártana 100%-osan tudni, hogy valóban szükségem van e nekem erre, mert egyenlőre ez csak két orvos véleménye, hogy hát nagyon valószínű hogy kell, de ez a vizsgálat biztosat tudna mutatni. Szóval nagy reményekkel megyek ma Fülöphöz. Egyébként ami jó hír, hogy van egy magánlabor, a G1, és ott lehetséges hogy hamarosan lehet majd fcr-blokkoló vizsgálatot csináltatni fizetősen, ami kimutatná ezeket a dolgokat - de jó lenne, ha még a kövi lombik előtt ezt valahogy én is megnézetheném, és akkor biztosabb lehetnék abban amit csinálok!Meg ki akarom még kérdezni a Neupogen nevű készítmányről is, amit hasonló célokra használni Ausztriában mint az IVIG, de sokkal olcsóbb...hátha lehetne ezt valahogy itthon is használni.
Szóval van kérdésem bőven....remélem ma mind megválaszolásra kerül, és remélem hogy mindez nem egy 3-4 órás várakozás után lesz, hanem egyszer végre mázlim lesz, és időben indul a rendelés, és nem kell ott megőszülnöm előtte :) - holnap mindenről beszámolok majd, remélem lesz miről!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Pontosan mit is mutat ki az fcr blokkolo vizsgalat, ugy altalansan, hogy van e auto immun folyamat a szervezetben?
    Varom a mai beszamolot.

    VálaszTörlés