Keresés ebben a blogban

2012. április 16., hétfő

Rengeteg a mesélni valóm: válasz a német proftól, látogatás Zekénél, utazunk Barcelónába, és TEGYESZ

Alig volt időm írni a múlt héten, pedig egész sok dolog történt.

Először is válaszolt a német professzor - és sajnos úgy fest ki kell menni hozzá személyesen, mert így a nagyvilágba, ismeretlenül nem hajlandó fekírni nekem a receptet. Visszaírtam, és megkérdeztem, hogy mennyibe kerülne nekem ez a látogatás, de egyenlőre még nem válaszolt, pedig nagyon kíváncsi vagyok!


Péntek este elmentem Zekéhez egy konzultációra. Nagyon aranyos volt, és ahhoz képest, hogy péntek este 8volt igazán rendesen sok időt szánt ránk, hogy mindent alaposan átbeszéljünk. A terv az, hogy újabb long protokollos lombik lesz, ami a következő ciklusból indul is (elvileg máj 1 körül jön meg, és a kövi végén már indul a gonanpeptyl - és így talán pont jó lesz a június 10-e körüli punkció) - ebben is nagyon aranyos, és rugalmas volt Zeke. Fel kell őt keresnem a BMC-ben ha megjött, és akkor mindent még részletesebben pontosítunk majd. Azt mondta, hogy most ő még több hormont szeretne adni, azaz egy még durvább protokoll lesz...szerinte így még több és akár jobb embriókat is el tudunk érni, meg esetleg azt is, hogy több 5 napos blasztobaby maradjon majd, akár fagyasztára is. Abban is megegyeztünk, hogy most nem csak 2 embriót teszünk vissza, hanem 3-at, vagy mind 5 naposan, vagy double shoot-tal: egy 3 napos, két 5 napos...de erről persze majd még közben egyeztetünk, és ezt majd az élet úgyis alakítja, hiszen függ az embriók számától. Aminek nem annyira örülök, de meggyőzött ebben is, hogy megint csinálni fog egy kaparást, és most nem is az előző ciklusban, hanem már a gonapeptyl szedése alatt, amikor az a mensi megjön, aközben. Ez eléggé rosszul hangzik, különösen, hogy ez a múltkor eléggé fájt......sőt, a hideg kiráz, ha a lamináriára gondolok - de ahogy Zeke fogalmazott: "kövessük azt a receptet, ami már majdnem bevált, és max arra erősítsünk rá, de ne vegyünk el belőle" - és igazából ezzel nem tudok, és nem is akarok vitatkozni. Kérdeztem, hogy nem félő-e, hogy most hyperstimu lesz, hiszen a múltkor is nagyon a határon mozogtunk, eléggé tele volt a hasam vízzel, sőt ugyebár volt az a púpom is - persze kibírtam, és csak pár nap volt a kritikus, de hát akkor is....erre azt mondta, hogy ő valóban nagyon a hyperstimu és a nem hyperstimu közötti vékony határon szeret mozogni, mert szerinte abból lesznek a legjobb embriók, és abból lesz a legtöbb terhesség, és szerinte nálam ez most még belefér, hogy emeljünk kicsit - persze azt is hozzátette, hogy kellemesebb biztosan nem lesz mint a múltkor, szóval azért erre készüljek fel.
Kikérdeztem őt is erről a GSCF inejkcióról. Neki az az álláspontja, hogy egyenlőre felejtsem ezt el, és ne ebbe fektessen az anyagi, lelki és fizikai energiáimat - hanem koncetráljak most erre a lombikra, és ha netán nem sikerülne, majd akkor menjek csak ezután - de ő egyáltalán nincs meggyőződve arról, hogy ez kell nekem, sőt...utalt arra is, amit már ugye én is mondtam, és érzek, hogy nehogy ezis csak az embryogenhez hasonló cucc legyen, mert neki arról sincs jó véleménye igazán. Sőt szerinte nekem egyáltalán nem kellene immunkezelést kapnom, tehát IVIG-et sem. Ezzel azért persze vitatkoznék, hiszen ha másra nem, akkor legalább az anti-spermium eredményeim javítására jót tett az IVIG, de hát ehhez viszont drága cucc...jaj, anniyra jó lenne, ha már működne a G1-ben az fcr blokkoló mérése!!!Nagyon jó lenne valahol egy biztos támpontot kapni egy vizsgálat keretében, hogy most kell nekem ez az IVIG vagy nem?!?! Lehet az is, hogy elég lenne, akkor kapnom, ha végre terhes lennék, de az is lehet hogy akkor sem kell....borzasztó, hogy nem lehet tudni. Igazából ennek ellenére én beadatnám, de amikor Fülöpöt is megkérdeztem erről, akkor ő is azt mondta, hogy nem tudja biztosra mondani, hogy kell ez nekem, de ha megkapom, akor legalább 100%-an be vagyok biztosítva - tehát ártani nem ártunk vele, de azt nem tudja ő sem a vizsgálat nélkül, hogy kell e ez nekem biztosan vagy nem. EZ MOST NAGYON NEHÉZ DÖNTÉS! Mit csináljak, intézzem a német gyógyszert? kapjam IVIG-et 250.000, - Ftért? idegeskedjek az IVIG beadása körüli hercehurcán? Vagy hagyjam az egészet, és koncentráljak csak a lombikra? -------- nem akarom, hogy később ha nem sikrül, akkor hibáztassam magam, hogy "bezzeg, ha IVIG is lett volna", de ugyanakkor pedig mióta tudom, hogy most jön a kövi lombik végig azon idegeskedek, hogy jaj de nagy macera lesz megint IVIGet intézni, a német prof csodaszeréről meg nem is beszélve -és hogy a múltkor is, amikor ezzel kellett foglalkoznom, akkor teljesen rossz idegállapotban készültem a lombikra, a legutóbb pedig nyugalommal, mert tudtam, hogy mi történik, minden el van intézve, stb...szóval nagyon nagy a dilemma.
Most kicsit arra hajlok, hogy hagyom ezt az egész immun dolgot, és bízva Zekében, tényleg a lombikra koncentrálok, és arra, hogy sikerüljön - aztán ha terhes leszek, még minidg beadathatok IVIGet, ha úgy gondolom majd akkor. Ez a megoldás biztos, hogy sokkal stresszmentesebb lenne, és abban nagyon hiszek, hogy szinte az a legfontosabb. De azért persze még rágódok rajta kicsit....

Egy jó hír: május elsejés 7végén elutazunk!!!!!!!!!!!!!Megyünk Barcelónába!!!!!!!!!!!!!Annyira jó lesz :)))))))) - eztutána Zekés találkozó után végleg úgy döntöttünk hogy menni kell, nagyon kell a kikapcsolódás,és hogy rákészüljünk, erőt gyűjtsünk a lombikhoz, szóval, ha utolsó fillérekből is, de megyünk (ha persze nem lenne immun kezelés, akkor sok pénzt is spórolnánk - de maga a lombikos hormonok viszont tutira többe kerülnek majd, ha Zeke rá akar erősíteni).

És még egy érdekesség: már régebben írtam az örökbefogadással kapcsolatosan - nos 7végén voltunk, illetve jövő 7végén még megyünk a TEGYESZhez erre az alkalmassági tanfolyamra. Nagyon érdekes volt, 21-en vagyunk a csoportban, és persze mondanom sem kell, hogy mindenki csomó lombikon van túl, illetve van még benne. Az első két napot egy pszihológus tartotta, nagyon hasznos volt. Érdekes dolgokról beszéltünk, és arra jöttünk rá, hogy szülőnek lenni sem könnyű feladat, de bizony örökbefogadó szülőnek még sokkal nehezebb. Szerintem akkor is nagyon hasznos ez a tanfolyam, ha végül mégsem örökbefogadunk, hanem adja Isten, és lesz egy saját gyerekünk, hiszen nagyon érdekes dolgokat hallunk, csomó mindent más megvilágításból látunk - és nagyon jó felkészítést kapunk sok kérdésben. Arról meg nem is beszélve, hogy sokkal közelebb hozza hozzánk magát az örökbefogadást is. Szóval nagyon tetszik! Igazából ez most úgy érzem lelkileg is nagyon jó, megerősít, és biztosít abban, hogy mindenképp anyuka leszek, és hogy talán nem baj, hogy még van időm jobban készülni is rá, hiszen a mi kisbabánk egy igazán várva várt kis csöppség lesz!!!

De jó lenne, ha sikerülne a következő lombik, és végre a pocakomban érezhetném ezt a várva várt kis tündért!Most hogy már látom magam előtt az időtervet nagyjából, sokkal jobban vagyok, és úgy érzem tudok rákoncentrálni és hinni a következő beültetésben - persze még mindig kiborulok néha, de ott lesz Barcelona, ott majd teljesen feltöltődök, és kikpacsolódok, legalábbis ezt várom tple nagyon!

2 megjegyzés:

  1. Eszter! Mi is Spanyolorszagba megyunk egy het mulva feltoltodni es majus vegen lesz fagyis beultetesem! Ez csak jo omen lehet :D
    Puszi, Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, remélem ez tényleg csak egy jó ómen lehet :)

      Törlés