Keresés ebben a blogban

2012. április 11., szerda

Még minidg a levelet írom....

Tegnap nem sikerült befejeznem a levelet a német profnak...nem is olyan egyszerű ezt megírni, és nem is amiatt hogy angolul kell írnom, hanem egyébként is nagyon nehéz összeszedni, hogy milyen kivizsgálásaim voltak, miken mentem keresztül az elmúlt években....de igyekszem: már egy 2 oldalams anyagnál tartok! Remélem nem az lesz hogy meglátja és végig sem akarja olvasni!

Bejelentkeztem Zekéhez, e héten péntekre kaptam időpontot, szóval megyünk, és most egyeztetjük majd le a következő lombik indítását!

Képzeljétek ma reggel amikor voltam futni a kutyával elestem, mert megállt egy másik kutya miatt a kiskutyám, és én meg el akartam húzni, és szó szerint átestem rajta. Szép látvány lehettem, de ez mind hagyján, de persze letettem a tenyerem, és valahogy a jobb kezem erősen megütöttem, mert azóta is nagyon fáj a tenyeremnek az a puha része a hüvelykujj alatt, és be is dagadt és be is kékült. Remélem nem lesz belőle komolyabb dolog, mert már volt rossz élményem kéztöréssel kapcsolatban: egyszer egy snowboard balaeset miatt 2x műtötték, csavarozták, lemezezték a kezem - szóval most nem kérek ilyesmiből! De azért nem hinném hogy eltört, nem is nagyon tudna ott mi eltörni, legalábbis ebben bízok. Dokihoz egyenlőre nem megyek, járok én eleget orvoshoz más miatt, ezért nagyon nincs kedvem menni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése