Keresés ebben a blogban

2012. november 8., csütörtök

22. hét :))))))))

Megint eltelt egy újabb hét:

"Agyában nemcsak agysejtek fejlődnek, hanem az idegsejtek közötti kapcsolatok is. Igazából ez jelenti azt, hogy egyre okosodik magzatod. És mi kell a kapcsolatok kialakulásához? Élmények. Abban pedig bővelkedik, mivel már hall, érzi a mozgást, érzi az érintést, érzi az ízeket. Gondolj bele, milyen változatos lehet a világ odabenn, mennyi zaj, íz és érintés… Ha ikreket vársz, biztos lehetsz benne, hogy tudnak egymásról, ha kibújnak, igénylik majd egymás közelségét."

Sajnos én még mindig nem vagyok 100%, sőt tegnap este annyra elkezdett fájni újra a torkom, hogy nem vártam tovább, bevettem az első antibiotikumot. Szóval mostmár remélem a gyógyulás felé haladok. Nem lesz semmi baja Istvánkának ettől, és legalább az anyukája gyorsan meggyógyul, és mostantól nagyon egészséges kismama lesz! Remélem hatni fog hamar, és túl leszek végre ezen, mert kicsit elegem van már, hogy több mint egy hete szenvedek. Azt hiszem itt volt az ideje beszedni a gyógyszert.

Tegnap vettünk egy járókát egy hozzá illió játszószőnyeggel! Annyira izgalmas, ez már tényleg igazi babacucc :). Ez lesz majd a nappaliban, itt fog pihizni, játszani majd a kicsifiunk. A facebookon egy csoportban, ahol babacuccokat árulnak vettem 10.000, -Ft-ért. Nagyon jó áron volt, szóval le kellett rá csapnom, ezért is döntöttem úgy, hogy bár tudom nem ez az első és legfontosabb cucc, ami kell, de kihagyhatatlan volt. Úgyhogy most van egy járókánk, és egy bohócos hozzá való játszószőnyegünk (ezt még persze elviszem kitisztíttatni).

Jó lenne, ha lenn egy kis időm, szeretnék zenéket összeválogatni, amiket rendszeresen hallgatnék, és így a babócám is megszeretné ezeket a számokat. De mostanában annyi de annyi a melóm, hogy semmire sincs időm. Pedig a munka most ezredrangú....a legfontosabb a baba! És a legfontosabb az hogy meggyógyuljak - most erre koncentrálok!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, és picikét visszaolvasgattam. Minden elismerésem Nektek, amiért ilyen hosszú, rögös, szomorú utat tettetek meg azért, hogy most boldogok legyetek egy pocaklakóval, pár hónap múlva pedig egy csodás bébivel!
    Ezentúl olvasni foglak, mert kiváncsi vagyok hogy a kicsi fiú milyen szépen növekedik :)
    nagyon szép babavárást kívánok, jó pocaknövesztést!
    ui: raksz majd picivel több képet? babakelengyékről, babaára várásról, pocakfotók stb.?! :) engem érdekelne :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, üdv itt köztünk - örülök, hogy csatlakozol az olvasók közé!
      Ígérem teszek majd föl több képet!
      E.

      Törlés
  2. A zene nálunk is fontos kérdés volt, nem tudom, milyen stílust szeretsz, de én babavárás alatt hallgattam ezt:

    http://www.youtube.com/watch?v=0pfiwtl3OhM

    és az összes többi számát is érdemes végighallgatni az énekesnőnek. Nálunk annyira bejött, hogy még most is, minden egyes fürdetésnél ez szól bent a fürdőszobában, és egy rossz szava nincs a kisasszonynak soha:))
    Meg ez is nagyon kis kellemes, lazulós zene :)

    http://www.youtube.com/watch?v=EMsTSdHIJds

    Nálunk nagyon beváltak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a tippeket! Meghallgattam, sőt már töltöm is le a számokat :).

      Törlés