Keresés ebben a blogban

2012. november 13., kedd

Találka az évfolyamtársnőkkel

Ma délután volt évfolyamtársnőkkel taliztam. Annyira jó volt! A legjobb az egészben, hogy egyszerre hárman is babát várunk :). És ott van a legjobb barátnőm is köztünk, akinek meg már lassan másfél éves a kislánya, ő el tud látni minket mindenféle jó tanáccsal. Olyan vicces, hármunk között kb 12-12 hét van, és a pocakunk is ennek megfelelően növöget - nagyon vicces :).
Ma kaptam kölcsönbe egy kismama farmert, meg egy farmer szoknyát -  szóval azt hiszem ruhákkal most egész jól állok - de hazafelé beugrotta a Monamama nevű boltba, és ott vettem két iszonyat szép fölsőt, egy pirosat meg egy feketét. Nagyon jó a kivágásuk, és a has oldalán ilyen húzottak, csini darabok - szóval most el vagyok látva egy időre új cuccokkal....lassan már inkább a kisfiamnak kéne vennem ezt-azt :). De ennyi jár - végülis kismamaként is csininek kell lenni, legalábbis most rámtört ez az érzés, hiszen ez egy nagyon szép időszak, ha nem az egyik legszebb az életünkben, és miért is kéne lepukkant cuccokban megélni ezt?!

Tegnap este egyébként itt aludt nálam a hugicám, és képzeljétek Ő is érezte a rugdosását Istvánkámnak. Annyira jó!!!! Pedig tegnap komolyan alig rugdosott, és valahogy egyébként ma is kevesebbet mozgott napközben - de remélem este hamarosan beindul :).

Most kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy még 3 hét mire megyek újra uh-ra....tudtam hogy ez lesz, eltelik az a bizonyos 1 hét, és utána elkezdek ezen agyalni....már gondoltam hogy befizetek egy 4d-re, de tudom, hogy a férjem mit mondana, és igaza is lenne - nem lehetek ennyire türelmetlen! Gyorsan eltelik majd ez a pár hét mostmár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése