Keresés ebben a blogban

2012. november 26., hétfő

Már csak 1 hét és irány az UH :)

Hétvégén voltunk szülinapi buliban. Megtáncoltattuk a Picurkát :). Egész jól bírtam, na persze egész nap pihentem az estére, így fél3-ra értem haza, és nem is voltam olyan hulla. Azért vasárnap sokat pihentem, volt mit bepótolni!

Péntek este mozizni voltunk, elég uncsi, és nagyon hosszú filmen. Anyósom is volt velünk, és annyit mozgott István a film alatt, hogy rátettem a kezét a hasamra, és ő is érezte a kisunokáját :)))).  Olyan jó hogy már egyre jobban érezhető! Persze még mindig telhetetlen vagyok, és mindig több mocorgást szeretnék - de azért az biztos hogy mostmár minden napra jut belőle!

Csütrötök délután beugrottam még a védőnőhöz, megnézte gyorsan nincs e fehérje a vizeletemben, de hála Istennek mindent rendben talált. Nagyon aranyos és kedves nőci amúgy, szerintem szerencsém van vele.

Ma reggel egy masszázzsal indítottam. Még a szülinapomra kaptam barátnőktől, és most jutottam el oda, hogy felhasználom. Egy nagyon kedves csajszi a masszőr, házhoz jött. Nagyon jól esett, és talán picit segített a zsibbadáson is - na persze nem tudom ez meddig tart, de most mintha jobb lenne.
Viszont kicsit fájdogál most a hasam....olyasmi érzés, mint amivel anno bementünk Veszprémba még 10 hetesen az ügyeletre...most nem ijedtem meg annyira tőle, tutira csak húzodik valami, vagy épp átrendezi a kis bentlakóm a dolgokat! De azért jó lenne ha elmúlna mihamarabb, az a legmegnyugtatóbb, ha épp sehol nem fáj semmi és Ő meg mozgolódik odabent.

Nem is írtam, de pénteken kaptam a hírt, hogy egy kedves barátnőm, akik szintén már ezer éve várnak a kisbabára végre terhes!!! Most lombikoztak elsőre, és sikerült nekik :)))).  Annyira örülök, annyira tudom hogy mit éreznek most......

Annyira várom már a jövő hétfőt, hogy menjünk Zekéhez. Akárhogyis, de sok ez a 4 hét UH nélküll. Tudom tudom, már érzem hogy mozog, szóval mit izgulok...de akkor is, szeretem látni is, hogy szépen növeget Istvánunk. Az viszont olyan jó, hogy most nemsokára itt lesz a 4d is - szerintem az nagy élmény lesz. Azon gondolkoztam, hogy lehet hogy arra majd elhívjuk a Nagyikat is - szerintem nagy élmény lenne nekik is....na persze azért nem szeretnék beállítani egy egész hadsereggel oda, szóval még átgondoljuk!

1 megjegyzés:

  1. Engem nem masszíroztak meg terhesen. Sőt, amíg a gyermekágyi időszak tartott meg egyáltalán hozzám se nyúltak. Én úgy tudtam, hogy babavárás közben nem lehet masszázs. Aztán a durva hátfájásámommal elmentem és akkor is elküldtek, hogy ha vége van a szoptatásnak menjek vissza. Liz

    VálaszTörlés