Keresés ebben a blogban

2012. november 19., hétfő

Egy újabb programokkal teli hétvége

Ismételten csak egy sűrű hétvégéről tudok beszámolni :).

Pénteken kimentünk napközben a babaexpora. Ez nagyon jó volt, mert még alig voltak, és nem kellett a tömegben nézelődni, mindenki ráért velünk foglalkozni.
Itt láttunk egyrészt szép bababútorokat - de hogy ne legyen ez sem egyszerű, úgy döntöttünk, hogy legyen kék-fehér matrózos a babszoba!!! Ez annyira cuki lenne :) - már "csak" meg kell valósítani...na persze pont ehhez nem láttunk sok mindent, de ehhez mehetnek a fehér bútorok is akár, és kékes fal, egy-két kiegészítő. A karácsony most sok időt elvesz majd, így lassan tényleg el kell kezdeni foglalkozni a dologkkal éleseben! Annyira jó...úgy vártam már ezt.
Beszéltünk minden őssejtes céggel, tájékozódtunk ezen a téren is. Én egyébként első körben úgy voltam vele, hogy nem kell ez nekünk, de a férjem egyszerűen kijelentette, hogy erre bizony pont igenis ki kell adni ezt a pénzt, hiszen ez a jövő, és ezt a lehetőséget, ha éppen ki tudjuk fizetni, akkor meg kell adni a kicsinek. Na persze ott kint élesben már találkozni az árakkal nem volt ennyire egyértelmű - de most egész jó kis kedvezmények vannak. Még picit gondolkozunk, azon meg nem is picit, hogy melyiknél csináltassuk, de az biztos, hogy erről érdemes még decemberben dönteni, mert így nagyobb kedvezményeket kapunk. Majd csinálok egy összehasonlítást, hogy tisztán lássunk - majd felteszem, ha jutok valami értelesre. Annyi biztos, hogy egyik barátnőmnek spóroltam 30 ezret, mert ő pont most akart szerződni a Kryo-val, és gyorsan hívtam, hogy kérje ő is el a vásári kedvezményt, és meg is kapta.
Láttunk babakocsikat is, de aztán beugrottunk mégegyszer a Brendonba, és mostmár tényleg kijelenthetem, hogy az ABC design MAMBA a kedvencünk - szóval szerintem 99% hogy az lesz :).
A kendők, hordozók terén is tájékozódtam, és ott pedig bejött a képbe egy új kedvenc, a CLOSE, CABOO - ez kendő szerűség, de könnyebben és gyorsabban fel lehet venni, és nagyon tetszik - szóval azt hiszem ebben is talán megszületett a döntés - elsőre tuti ezt veszem meg.
Este színházban voltunk, még szülinapomra kaptam a jegyeket, jó kis darabot láttunk a Nemzetiben.

Szombaton kirándulni voltunk barátokkal és kutyákkal, meg ebédelni. Nagyon jó volt, és ez most nem is volt olyan megterhelő, mivel vizszintesen sétáltunk :). Ez után hazamentünk, és nekiestem a főzésnek, mivel vasárnap nálunk volt a családi ebéd. De, hogy ennyi program még ne legyen elég, este elmentünk a BOB bárba kicsit, ez egy új hely, pár hete nyitott.
Ez még így leírva is rengeteg, nemhogy végigcsinálni....igazából volt is emiatt most kis feszültség köztem és a férjem között....azt hiszem, ő nehezebben érti meg és veszi észre, hogy nem lehet már ezt csinálni, és mindig mindenhol ott lenni, hiszen most igenis a pihenés és az a legfontosabb, hogy minden rendben legyen a kisbabánkkal. Persze értem én, nekem könnyebb, hiszen ott érzem Istvánkát a pocimban, de azért kicsit rosszul esik, hogy ő szinte észre sem veszi, hogy mennyi mindent csinálunk még így is, és még ez sem elég neki! Nem tudom, remélem azért ebből nem lesz több konfliktus a jövőben...jó lenne megtalálni egy édes középutat.

Vasárnap családi ebéd volt, Anyu szülinapját ünnepeltük nálunk, a szokásos menüvel: bableves és mákosguba. Nagyon jól sikerült minden, Anyu is jól érezte magát. Olyan jó, hogy jövőre már Istvánka is ott lesz velünk - persze most is ott volt, csak még a pocimban :). Tavaly emlékszem az ő szülinapján mondtuk el a családnak, hogy veszünk egy kutyát. Mennyi minden történt azóta, és persze a legfőbb, hogy itt van a kisfiunk a pocimban! Nézegettük a leendő babaszobát, mondta  mindenki az okos ötleteit, hogy mit, hova tegyünk - de azt hiszem, most eléggé határozottak vagyunk végre, és tényleg úgy lesz ahogy mi szeretnénk, és a többiek maximum véleményt mondhatnak, vagy tanácsot adhatnak, amit vagy megfogadunk, vagy nem. Ami kicsit rosszul esett, az megint anyósom hozzáállása volt. Nem értem miért ilyen, pedig úgy szeretem őt, annyira aranyos, és kedves, de valahogy az unokája körül minidg olyan furcsán nyilatkozik. Kb. közölte, hogy ne is vegyünk meg semmit, amíg meg nem születik a baba! Na ezt elsütöttük egy poénnal, de bennem akkor is megmaradnak ezek a megjegyzések, amiket egyszerűen nem tudok hova tenni. Különösen azért nem, mert Anyu meg pont a másik fele, igazából alig várja szerintem, hogy engedélyt adjak, hogy mostmár lehet babaruhákat vásárolni...és minden össze-vissza vegyen a kisunokájának. Valahogy én ezt élem meg normálisnak, persze ebben sem az a lényeg, hogy vegyen valamit vagy ilyesmi, hanem hogy alig várja, hogy valahogy kivegye a részét ő is a készülődésben, és tényleg annyira érzi az ember, hogy boldog nagymama már most is:). Remélem anyósom is megváltozik lassan ezen a téren....talán csak nem meri magát beleélni, és ez egyfajta védekezés - de lassan pedig jobb lesz, ha beleéli magát, hiszen 16 hét múlva megszületik Istvánunk!!!

Még pár szó a kézzsibbadásról: sajnos ez egyre rosszabb. Ma éjjel annyira zsibbadt már a kezem, hogy szinte fájt. Remélem jobb lesz hamarosan! Persze továbbra is mondom, hogy mosolyogva kelek fel éjjel emiatt, ha a babámnak nincs semmi baja, és szépen fejlődik, de azért kicsit megijedtem. Ma fel is hívtam Zekét. Na azt mondta, hogy ez néha van, és ne ijedjek meg, ez lehet egy kezdődő ödéma miatt is akár...na ezt eddig is tudtam, és szedjek magnerotot. Köszi, azt már szedek napi 6db-ot! Mindegy, megnyugodtam, hogy nem kell ezt túlizgulni, csak a bébikével legyen minden rendben!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése