Keresés ebben a blogban

2012. november 6., kedd

Minden egyes pici rúgás, mocorgás akkora boldogság!

Annyira hulla voltam tegnap, hogy egyszerűen nem volt időm írni, délelőtt pedig rengeteget dolgoztam, valahogy most nagyon öszejött a meló is.
A hétvége balcsin szuper volt, nagyon jól éreztük magunkat - és végül az idő is szép volt a sok időjárásjelentéses riogatással ellentétben. Sajnos viszont a náthám nem múlt el...és talán emiatt is éreztem szarabbul magam tegnap délutánra. Idegesítő, hogy már egy hete küzdök vele. Tegnap viszont voltunk Zekénél, és:
először is a lényeg - Istvánbaby jól van, szépen nő, és minden rendben vele. A méhszájamat is megvizsgálta Zeke, az is tökéletesen zárt, "atombiztos", hogy a szavaivel éljek. Leméricskéltük szokás szerint az egyes testrészeket, minden korának teljesen megfelelő - egyedül a feje nagyobb kicsit, de hát ez olyan cuki, kis okos baba lesz :).
A betegségemre Zeke doki adott augmentint, hogy ha nem múlna el, és esetleg elkezdene (már bocsi hogy undorító) zöld mindenféle jönni az orromból, vagy azt köhögnék - akkor kezdjem el szedni. Tegnap este mivel eléggé szarul voltam már majdnem be is vettem, de aztán mivel Zeke is azt mondta pár napot még várjak türelmmel voltam. Most reggel jobban érzem magam, viszont a zöld cucc sajnos megjelent az orrfújásnál.... és akkor itt jön megint egy dilemma: beszedjem e az antibiotikumot???? Nem hiszem hogy gondot okozni - sőt, ha abba gondolok bele, hogy Fülöp prof sima terhes protokolljában benne van 3x egy-egy antibiotikum kúra, akkor ez még talán éppen kapóra is jöhetne - de most mégis bizonytalankodok, hiszen ez mégiscsak gyógyszer, és rájöttem, hogy semmi ilyesmit nem szívesen kapdosok be babásan. Ma estig adok még időt magamnak, délutánra szoktam úgyis rosszabbul lenni, és meglátom akkor hogy mit is csináljak - persze a legjobb lenne, ha teljesen jól lennék magamtól, de ha nem így lesz, akkor elkezdem szedni és kész.

Mostmár valami jóról is beszámolok, hogy ne csak erről a hülye betegségről írjak: annyira nagyon nagy boldogság, hogy egyre többet rugdal Istvánka! Minden egyes mocorgása olyan örömet szerez nekem, hogy folyton csak mosolygok magamban :)))))))))). És Apa is egyre jobban érzi a fiacskáját, tegnap este is, amikor a hasamra tette a kezét elkezdett mozogni, és vagy 20-at rugott a tenyerébe! Régebben annyiszor elképzeltem ezt a helyzetet, talán mert az amerikai filmekben is minidg ezt mutogatják, amikor babavárás a téma - és most valóra válik!!! És őszintén mondom, tényleg minden pillanata olyan csodás is, mint ahogy a gondolataimban élt!

December 3-án megyek legközelebb majd uh-ra Zekéhez, és akkor kapok majd beutalót a terheléses cukorra is. Most úgy érzem simán kibírom addig uh nélkül, pedig ez négy hét! Aztán szedjétek le a fejem nyugodtan, ha 1-2 hét múlva már it fogok nyafogni :) - de úgy érzem, ha sokat mozog a kislegény, akkor nem lesz gond. Ez a négy hét emiatt szerintem még lassabban fog eltelni, de belegondolva, utána viszont szerintem felgyorsulnak a dolgok: jön a terheléses cukor majd, megyünk 4d babamozira amire kuponnal már megvettem december 19-éra, jön a karácsony, szilveszter - és utána sürgős ütemben elkezdjük a babaszobát, és a babacucc bevásárlást.....na persze már addig is nézelődünk. Jaj de jó lesz, szerintem ez a része lesz a legszebb a terhességnek - na de majd meglátjuk!

Tegnapi fotól, bár nem sok látszik:





8 megjegyzés:

  1. Miért nem szedsz homeopátiás készítményt a megfázásra? Én 11 éve nem szedek semmilyen gyógyszert, csak homeóst szopogatok. Teljesen ártalmatlan a babára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, próbálom az osscillicoccinum-ot szedni azt ajánlották többen is...sajnos ezidáig nem segített...vagyis lehet hogy ha nem szedném akkor szarabbul lettem volna, hiszen most nem vagyok már rosszul, csak orrfujás, kis köhögés van. Van egyéb ötleted?
      Köszi,
      E,

      Törlés
  2. Az osscilo, mint általában a homeós cuccok, akkor igazán jó, ha a tünetek jelentkezésekor egyből nekiállsz szedni. Az oscillo ráadásul inkább megelőzésre jó, mint kezelésre. Köhögésre Homeogene, náthára és szénanáthára a Coryzalia ... és ezek akkor is hatékonyak, ha már benne vagy a betegségben ... ha betartod az utasításokat. Bogyó szopogatása nyelv alatt, előtte fél és utána fél órával nem szabad sem enni, sem inni. 3 óránként - éjjel is - nyugodtan fogyaszthatsz belőle 1-2 tabit. Mikró közelében nem szabad tartani a bogyókat. Ha van egy olyan gyógyszertár, ahol a homeopátiával abszolút képben vannak a gyógyszerészek, akkor nagyon komoly segítség tud lenni. Én győri vagyok ... itt tudnék javasolni, de azzal te sokra nem mész :)) Én kerülöm azokat a gyógyszertárakat, ahol könyvből nézik ki, milyen tünetre milyen szer jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a hasznos infókat! Találtam egy homeos dokit itt bp-en, szóval ehet hogy majd felkeresem, de sajnos mostmár az antibiotikum nyert...elkellett kezdenem beszedni.

      Törlés
  3. Kedves Eszter,

    év elején volt, hogy végigolvastam a blogod, és így látatlanban is nagyon-nagyon szorítottam Neked/Nektek, hogy sikerüljön teherbe esni. Aztán akkortájt, ahogy megszületett a lányom, abbamaradt a blogolvasás, minden szabadidőmet végigaludtam, és lám, 8 hónap elteltével idesodródok újra, és azt látom, hogy sikerrel jártatok:))
    Még úgy is, hogy csak a leírásaid alapján ismerem a történeteket, és én magam nem mentem át ezen a tortúrán, olyan nagyon boldog lettem a hírtől.:)
    Ha 21. hét csúszással még elfogadod, akkor teljes szívemből gratulálok a kis Istvánhoz!!!:) Egy igazi kis csoda.:)

    Amúgy ha az orvosod is azt mondta, hogy beszedheted a gyógyszert, sőt, mondta is, hogy szedd, akkor lehet, hogy érdemes lenne. Én a terhességem alatt úgy voltam vele, mert nekem is volt egy ilyen mindenfélét felköhögős betegségem, hogy inkább beveszem, mert az még a kisebb rossz.

    Nagyon-nagyon boldog babavárást!
    Gina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a gratulációt és a drukkokat, és a megnyugtatást is az antibioval kapcsolatban!

      Törlés
  4. Én valamennyi terhességem során szedtem antibiotikumot, soha nem lett semmi baj tőle. Sokkal veszélyesebbek a bakteriális fertőzések, mert vetélést, koraszülést okozhatnak, mint az antibiotikumok, a penicilin származékok (ilyen van az Augmentinben is, meg az Aktilban is), simán adhatók.
    A homeopátia szemfényvesztés, valóban nincs negatív hatása (bár megjegyzem azt senki sem vizsgálta, nincsenek tudományos körülmények között folytatott megfelelő vizsgálatok se a hatásosságára, se a következményekre). Nem vehető komolyan az, hogy hatóanyag nélkül valami hatásosan működik. De placeboként remekül működhet.
    Ha az orvos mondta, akkor vedd be, ne dilemmázzál rajta. Sokszor pusztán megelőzésként is adják terheseknek (pl. nyíló méhszáj).
    Amúgy háziorvos tud csinálni tök egyszerű CRP vizsgálatot is, ujjból egy csepp vér, és azzal kimutatható a szervezetben lévő gyulladás.
    De mondom, semmit bajt nem csinál.

    Nyugodt babavárást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a bíztatást, és megnyugtató szavakat!!!! Elkezdtem szedni az augmentint, remélem mostmár lassan hatni is fog....

      Törlés