Keresés ebben a blogban

2012. november 15., csütörtök

23. hét :)))))))))

Most nagyon nagy fejlődési lépések vannak odabent:

"Kisbabád szervei egyre jobban teszik a dolgukat. A szőrtüszők és a mirigyek is működésbe lendülnek, a tüdő pedig alkalmassá válik a légzésre, legalábbis a szerkezete. De valójában még sokat kell várni arra, hogy megbízható legyen a légzés. Ki kell alakulni egy olyan anyagnak, ami megóvja a léghólyagokat az összetapadástól. Ez csak a 34. héttől termelődik megfelelő mennyiségben. Ha korábban születik meg egy baba, a szülés beindulása előtt úgynevezett tüdőérlelő injekciót adnak a kismamának."

Annyira izglamas, hogy elkezd a tüdő is kialakulni, vagyis kezd alkalmassá válni a légzésre. Ez bizony nagyon nagy lépés szerintem! Szóval hajrá Istvánka!!!!

Most nagyon rákattantam a hordozókendőkre, hordozókra. Egyfolytában ezt nézegetem. Próbálok minnél több infót begyűjteni, hogy melyik a leghasznosabb, és melyik a legjobb választás. Ez a link szerintem eléggé hasznos lehet, szóval belinkelem, hátha érdekel valakit:

A fő dilemmám, hogy a mei tai tetszik talán a legjobban, ahogy nézegettem ez nagyon egészséges is a picuroknak, és talán egész könnyű megkötni is, DE, bár egy barátnőm mondta hogy ebből is van olyan ami csecsemőkortól jó, én egyenlőre nem találom ezt a verziót. Ami még tetszik az a je port mon bebe kendők, mert ezek rugalmas kendők, de ugyanakkor speciális szövésük van, és emiatt nagyon jól tartanak. Ettől csupán a megkötések miatt félek kicsit. Kengurut még biztos nem szeretnék, max ha majd nagyobb lesz István. Esetleg valakinek valami hasznos tanácsa van? Ha igen, szívesen fogadom!!!

Holnap majd kimegyünk a babaexpora, mert azt nem is írtam, hogy a férjem már ma késő este hazajön! Igazából lehet hogy szombaton jobb lenne, de akkor meg tutira nagy tömeg lenne, meg természetesen van is már 2 másik programunk aznapra. Kíváncsi vagyok milyen lesz, miket látunk majd. Természetesen az agyam per pillanat főként a kendők és hordozók körül jár, de azért bútorok terén is jó lesz szétnézni, meg felmérni, hogy mit hol érdemes megvenni.

Tegnap a fórumos, szintén márciusi babát várok lányok unszolására leméregettem magam:
pocak: 94cm
mell:100 cm
A rossz, hogy nem tudom mennyiről indultam, mivel a lombik miatti hasfelpuffadásom miatt nem akartam az elején és nem is tudtam lemérni magam. Mindegy, ezt az értéket gondoltam csak feljegyzem, mert kíváncsi vagyok mennyivel fogom befejezni majd márciusban :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése