Keresés ebben a blogban

2013. május 17., péntek

Alvás

Azt figyeltem meg,hogy Isti itt Pesten jobban alszik,vagyis tovább. Itt egyben alszik olyan f6-6ig,de balcsin kel egyszer 3-4 felé...persze nem biztos hogy ez hely függő. Majd kíváncsi vagyok mi lesz hétvégén. Azt gondolom, hogy talán az lehet a háttérben, hogy balcsin nem tudunk olyan jól besötétíteni - de ugyanakkor meg lehet hogy ez hülyeség, hiszen ott is visszaalszik,és alszik 9ig simán,csak ott 2x kel...vagyis ez volt eddig,majd most meglátjuk.

Ma voltunk kutyakiállításon, Rupi találkozott a tesójával, és láttunk egy csomó törpe schnauzert! Isti tök jól el volt, alukált a babakocsiban, aztán megetettem,és aludt tovább. Egyenlőre kultúrált ez a cumisüvegben viszek lefejt tejet, azt megmelegítettem, megetetem verzió...nagy melegben nem tudom mi lesz, hűtőtáska?! Én nem vagyok az a nyilvános helyen szoptatós típus, valahogy az nekem nem menne. Na majd meglátjuk, de ilyen kis jégakus táska szerintem nem rossz, úgyse megyünk olyan sok időre sehova!

Holnap esküvőre megyünk. Erre a nyárra valahogy sok esküvő összejött - pont most amikor kisbabával elég nehézkes egy ilyen mulatság. Hugom vigyáz Istire majd holnap, egyszer hazajövök szoptatni majd a vacsi előtt, egyszer meg kap lefejt tejet Istike,így egész sokáig maradhatunk,na persze olyan sokáig úgysem, mert nem akarok hulla lenni másnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése