Keresés ebben a blogban

2013. május 28., kedd

Könnycsatorna

Régebben már biztosan írtam, hogy Istinek a születése óta van egy kis probléma a bal szemével. Sajnos folyton csipásodik, és könnyezik. Először kaptunk rá szemcseppet, de nem segített. Legutóbb azt mondta a dokinéni, hogy valószínűleg könnycsatora elzásródás, ami gyakori, és még várjunk egy hónapot, addig masszírozzam, csepegtessek, de ha nem javul, akkor át kell mosni. Én lelkesen csinálom mindezt, már-már azt hittem jobb, de sajnos nem. Egyáltalán nincs javulás, és jövő héten megyünk a dokinénihez - szóval jááááááááájjjjj, szerintem el fog küldeni minket szemészetre! Még nem adom fel, de már nem igazán hiszek benne, hogy sikerül megnyitni a masszázzsal.

Ja amúgy tegnap este lemértem Istit és 5070g volt, szóval tiszta hülye vagyok...meg amúgy is, amíg eszik. alszik, mosolyog, jókedvű, van kakis-pisis pelus, addig nem lehet gond a hízással sem! Ő ilyen alkat lehetséges, hogy lassabban hízik...bár én lennék ilyen, hogy eszek, és nem hízok annyira :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése