Keresés ebben a blogban

2013. május 3., péntek

Sok bukás

Miért bukik sokat egy baba?
Eddig ez nem volt jellemző Istire, de most egy hete már ez van. Persze hozzá kell tennem, hogy sokkal gyorsabban eszik is, és sokkal mohóbban. Valahogy ahogy megnőtt, egyre erősebben tud szívni...lehet hogy ez az oka, nem tudom.
A másik ami pár napja elromlott az az alvás...már azt mondhattam volna, hogy standard, hogy reggel fél6ig alszik, de most már 5 napja ez sem így van. Este a fürdés után olyan nyüglődve eszik, és szerintem nem is sokat, és így aztán persze hogy felkel éjjel 3kor, meg aztán reggel 6kor is enni. Nem tudom mi romlott el. Azon gondolkoztam, hogy lehet hogy nincs elég sok tejem már este?! De ez sem lehet, mert próbáltam ráeteteni még lefejt tejjel cumisüvegből, de az sem kellett neki. Remélem hamar visszaáll a régi rend, mert ez elég fárasztó.

Amúgy Balcsin vagyunk egész héten. Tiszta mini nyaralás ez most, nagyon szép időnk is van, és olyan pihentető itt lenni. A legjobb, hogy voltam már 4x teniszezni, és annyira jól esett egy kis mozgás - tisztára mintha az életem egy kis darabját visszakaptam volna. Jó lenne, ha a kilóimból is menne le ezzel - de leginkább a hasamat kellene eltüntetni valahogy.

12 megjegyzés:

  1. Miért várod el egy pár hetes csecsemőtől hogy (újra) átaludja az éjszakát? Miért várod el egy pár hetes csecsemőtől hogy az egész éjjelt átaludja ennivaló nélkül? Alig pár hete van a világon, őneki TE VAGY A MINDEN, téged akar érezni, ahogy 9 hónapon át a pocakodban tette... Szopizni akar, érezni anyja illatát, légzését... Nem mellesleg meg lehet hogy épp növekedési ugrása van, vagy egyszerűen front, jött a nyár, a meleg, fülledtség, tegnap óta a viharok (legalábbis itt nálunk, hatalmas viharok voltak, és a 4 hónaposom is megijedt)... ezek mind-mind bezavarnak egy csecsemő napi életébe.
    Ne keresd a miérteket, felesleges. Majd egyszer, ha a baba is úgy gondolja, újra végigalussza majd az éjszakát, és kevesebbet fog éjjel enni.
    Ami pedig a nyűglődést illeti: a babák, ahogy egyre növekednek, nagyobbak és okosabbak lesznek és a kis világuk előtt kinyílik a NagyVilág... egyre csak "nyammogva" fognak enni, mert kezd minden érdekes lenni számukra.

    Bukás: igen, valószínűleg a nagyobb erő miatt több levegőt nyel. Ehhez kitartást.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy a meleg miatt bukik többet... nálunk is ez van... éjjel pedig nem lehet, hogy a meleg miatt ébred? Miben altatod? Szerintem ha már egyszer nem ébredt éjjel, és most újra elkezdi, akkor annak oka van... de ha nem eszi meg cumisüvegből este, akkor tuti, hogy nem éhes, és elég a tejed... viszont éjjel sem tuti, hogy éhes, lehet, hogy csak szomjas, csak ugye ez a kettő neki még ugyanaz. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hosszúujjas body+hálózsák, és kis takaró...most hogy így leírom, tényleg lehetséges, hogy ez egy kicsit sok :)
      Én is így gondolom amúgy ahogy Te, hogy ennek oka van, hogy most nem úgy alszik mint korábban...és bizony az is lehet hogy szomjas...bár amikor ébred, akkor szépen szopizik.
      Most hűvösebb van, kíváncsi vagyok mi lesz!

      Törlés
    2. Nem ezt mondtam h meleg van, az is lehet a baj????????? Értelemszerűen melegben mindenki szomjas(abb).

      Törlés
  3. Én rövidujjú bodyban és kiszokniban altattam, és csak egy textilpelussal takartam be :-))) Ma azért adok rá egy rugdalózót, de csak textilpelussal fogom betakarni.
    Nem akarok okoskodni, de szerintem picit sok lehet rá a cucc. :-)))

    VálaszTörlés
  4. Tudod mekkora mázlista vagy? Pár hetes csecsemő mellett nincs még egy anya, akinek ennyi kimenője, pihenőideje van, nagyon becsüld meg a jó sorsodat!!! Úgy érzem kezdesz nagyon kifelé élni, ennyi küzdelem után ezt azért nem vártam volna pont tőled!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Névtelen,

    Neked nagyon savanyú a szőlő... Attól, hogy a Te életed sz.r legyen az a másé is?
    A sok felkiáltójeledet meg tartogasd magadnak.
    Lovely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katóca vagyok, így jobb?(egy másik kommentelőre reagálva, aki a névtelenségemet nehezményezte) Nem savanyú a szőlő,nekem is lenne bőven lehetőségem kimozdulni, de közel 10 éves küzdelem után végre itt a babám, és egy percre sem jutott eszembe az első pár hónapban, hogy bármi másra szükségem lenne, mint az együttlétre. A külvilágra semmiképp sem. A "mintha az életem kis darabját kaptam volna vissza" írja a 4 teniszalkalom után Eszter, azt hiszem nekem ez volt picit sok. Elnézést, ha én is sok voltam akár ezzel az őszinte komment-tel, akár a felkiáltó jelekkel, egyik sem volt gonosz szándékú, csak pusztán egy vélemény a sok közül.

      Törlés
    2. Katóca, nincs gond az őszinteséggel, csak a hozzászólás stílusával. Így ahogy most írtál, nem bántó és kioktató.

      Törlés
  6. De miért névtelenül írsz??? Szerintem mindenkinek jár a pihi... én első gyerek után 11 hónapot vártam a hajnalig tartó csajos bulikkal... most 2 hónapos a kisebb, és már nagyon mennék! Jó néha kiszakadni a 24 órás verkliből, hogy aztán újra 100%-ig a gyerekeimé tudjak lenni minden belső feszültség nélkül. Én i nagyon elmennék már moziba, irigykedtem is, amikor írtad, hogy voltatok... majd megbeszélem anyummal, hogy mi is szeretnénk egy ilyet bejátszani. :-)

    VálaszTörlés
  7. Akkor én már über-brutál szar anya vagyok, hiszen szülés után 2 héttel bulizni mentünk és ahogy Dorka betöltötte a 10 hónapot, visszajöttem dolgozni, mert muszáj volt. Sőt, egy éves korától havi egyszer 3-4 napot a nagyszülőknél van úgy, hogy mi nem vagyunk ott ...
    Az aktívan együtt töltött idő, amikor csak és kizárólag ő és te vagy ... sokkal többet jelent, mint amikor egész nap együtt vagy a csemetéddel, közben főzöl vasalsz, mosol, sütsz, telefonálsz, szól a TV stb ... stb ... stb ...
    Azt gondolom mindenkinek mások az igényei és elvárásai ... ne ám már egy ember véleménye határozza meg ki milyen szülő ... nevetséges ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki mondta hogy bárki is über-brutál szar anya? Ki mondta, hogy egy ember véleménye határozza meg, ki milyen szülő? Te jó ég! Hogy olvastad ki ezt bármelyik hsz-emből? Egy vélemény vagyok a sok közül, VÉLEMÉNY, ennyi! Lehet hogy jobban járok, ha megtartom azoknak, akik nem látnak mögém teljesen alaptalan gondolatokat. Szerencsére vannak ilyen emberek bőven. Katóca

      Törlés