Keresés ebben a blogban

2013. május 4., szombat

Peteérés máris?!?

Tegnap teljesen úgy éreztem,mintha peteérésem lenne. Fájdogált jobb oldalt a pocim,úgy ahogy akkor szokott. Éveken át figyeltem ezt az érzést,hogy elkapjuk a pillanatot,és most id ilyen érzésem volt. Lehet hogy ez még korai,nem?! Meg nem is tudom,hogy szoptatás alatt egyàltalán lehet peteérés? Mindenesetre hirtelen bevillant,hogy mi van ha terhes leszek?! Egyszerűen nem vagyunk hajlandóak védekezni,mármint én tuti be nem szedek semmit...meg valahogy fura is lenne annyi év küzdés után. Sokan "riogatnak" azzal hogy most majd hirtrlen terhes leszek. Eddig nagy szájjal mondtam, hogy akkor kis korkülönbség lesz a gyerekeink között. Az van bennem,hogy ez még mindig jobb verzió, mint esetleg újra lombikokra menni,de ugyanakkor még azért egy kis szünet jó lenne - mert Isti még kicsi, es most 100%-ban az övé akarok lenni. Hát majd meglátjuk mit hoz az élet, de fura ezen gondolkozni....azért az ideális az lenne, ha majd mondjuk jövő ilyenkor lennék terhes leghamarabb a tesóval - de én már tudom, hogy tilos tervezni, ez felettünk álló dolgokon múlik,és majd úgy lesz,ahogy a Jóisten akarja!

Lassan el akarjuk kezdeni szervezni a keresztelőt, itt lenne balcsin. Holnap megyünk is és beszélünk a lelkésszel - ugyanis református lesz Istike, mivel a férjem is az, és ezt beszéltük meg, hogy ha lányunk lesz, akkor katolikus,ha fiunk,akkor református.

Mostmár teljesen berendezketünk balcsin. Vettem a vaterán egy szuper pelenkázószekrényt,és komolyan mondom szinte kényelmesebben vagyunk mint Pesten. Lehet nem olyan designos a szoba,de funkcionálisan szinte jobb:).

Nem tudom szó nélkül hagyni a kifelé élős kommentet: csak annyi, hogy szerintem mindenki a maga életéhez képest lát másokat,és talán egyesek szemében sok amit mi csinálunk egy picurral. De mi ilyenek vagyunk,és nem érzem magam rossz anyukának ettől. Nem értem azt hogy miért ne mehetnek el sportolni,vagy programozni néha,ha megtehetem,mert arra a pár órára szívesen vigyáznak Istire a nagyszülők,nagynéni...abban igaza van a konmentelőnek,hogy ezt értékelni kell, hogy megtehetem,és hálás is vagyok érte! De a legjobb,hogy azért kell hálásnak lennem, hogy ilyen családunk van,és nem 1-1óra vigyázásért kell hálálkodnom! A kikapcsolódás néha meg igenis kell, és itt nem a gyerek miatt van erre szükség,félre ne értsük,hanem a párkapcsolat miatt!
Na nem akarom ragozni,aki érti,úgyis érti...de a lényeg,hogy minden mellett a kicsikém igenis a legeslegfontosabb,és nagyon-nagyon szeretem!!!

Az evéseket illetően valóban lehet hogy azért nyugtalanabb napközben mert nézelődik,figyel...pedig igyekszem ugyanott szoptatni,nem mással foglalkozni közben,nem beszélni...de hát érdekes a világ így is:)))-erre azért is gondolok,hogy lehet benne valami,mert éjjel, szinte csukott szemmel tök nyugoban szopizik!

2 megjegyzés:

  1. MIT IZGAT MÁSOKAT HOGY TE HÁNYSZOR JÁRSZ EL OTTHONRÓL! BAKKER, NAGYON IRIGY AZ ILYEN EMBER!!

    NEKEM 3 GYEREKEM VAN, 4 ÉVES, 2 ÉVES ÉS 4 HÓNAPOS... MINDEN HÓNAPBAN 1X CSAJOS ÉJSZAKÁT TARTUNK A BARÁTNŐIMMEL, 2 HETENTE ELJÁROK MŰKÖRMÖSHÖZ, HAVONTA FODRÁSZHOZ. MERT ENNYI NEKEM IS JÁR!
    ÉS KIKAPCSOLÓDNI KELL A FELESÉGFÉRJNEK, KÜLÖNBEN MINDKETTEN MEGHÜLYÜLNEK ÉS AZ A HÁZASSÁG ROVÁSÁRA MEHET!

    CARD LE NAGYÍVBEN HOGY ILYENEKET MONDANAK NEKTEK!
    MENJETEK EL, HASZNÁLJÁTOK KI HOGY CSAK TI VAGYTOK ÉS HOGY VAN SEGÍTSÉGETEK!!

    (upsz, bocsi a nagybetűért, mostmár nem írom újra)

    Peteérés: előfordulhat. És igen, teherbeesés is. Viszont piszoknehéz kis korkülönbséggel várandósnak lenni, az én fiaim között 21 hónap és 19 hónap a különbség. A 3. terhesség nagyon-nagyon nehéz volt

    VálaszTörlés
  2. Itt is írom, hogy nem irigységről van szó! Kiegészítettem a hozzászólásomat az előző hsz-hez, olvassátok el, talán így elfogadhatóbb. Valóban kicsit elragadtak az érzések elsőre. Mindenesetre ez csak egy vélemény volt a sok közül, miért ne férhetne össze a tiétek és a miénk, mert biztos vagyok benne, hogy sokan éreznek úgy, mint én, hogy van ugyan segítségük, de az első hónapokban nem élnek vele,mert nincs rá szükségük betölti a nap 24 óráját a várva várt gyermek. Igenis irigység nélkül is meg lehet élni úgy, hogy akire annyira vártunk (mint én is a gyerekemre éveken át) amellett nincs igény az első hónapokban semmi másra.Van ez így is, higgyétek el. Bocsánat, ha túlságosan érzelem ittasan írtam és bírálónak tűnt, de semmiképp sem az irigység beszélt belőlem inkább csak a meglepődés. Természetesen elfogadom, és kérem ezt tőletek is, hogy mindenki máshogy gondolkozik, és ez így is jó! Minden jót nektek, legyet úgy boldogok, ahogy ti látjátok jónak!!! Én is úgy vagyok az! Katóca

    VálaszTörlés