Keresés ebben a blogban

2013. május 9., csütörtök

Zenélő körforgó

Tegnap kapott egy zenélő körforgót Isti a nagyijától. Ez az első játék amit élvez,és oda van érte! Repekedve nevetgél és dumál neki:))))

Az oltás után amúgy benyűgösödött estére,és megelőző jelleggel benyomtunk neki egy negyed kúpot. Ez jót tett,szuperül végigaludta az éjjelt.

A kedvenc szopijaim:
-éjjel,amikor nagyon ügyesen és gyorsan eszik,majd amikor elég volt: összezárt szájjal párnának használva a cicim odabujva elalszik - megzabálom:)
-délelőtt amikor ki van pihizve az éjjeli alvás után,eszik majd mosolyogva gagyarászik nekem:)

Ma voltam body arton itt a lakóparkban. Kedd és csüti reggel van torna illetve body art,és nagyon praktikus,csak leszaladok, Isti végig alukált addig itthon,persze a férjem itthon volt és vigyázott rá.

Ami szívás,mintha megint jönnének ki a tejkiütések! Mitől??? Jaj remélem rosszul látom! De ha igen,akkor tényleg nem ihatok egy korty tejet sem,de nem is ez a lényeg,hanem hogy miért jön megint elő?

3 megjegyzés:

  1. Tök jó ez a body art! És mázli, hogy nálatok a közelben is van.

    Gyorsan hozzátetted, hogy végig aludt, és a férjed addig vigyázott rá... jót mosolyogtam... nehogy aztán a névtelenek egyből megtámadjanak, mi? :-)))

    A tejkiütés szerintem nem gáz... nálunk a nagyobbnál 3 hónapos koráig volt... majd elmúlik! Mondjuk a tehéntej nyilván nem tesz jót neki... próbáld meg kiiktatni... ezek a nyavalyák úgyis elmúlnak 3 hónapos kor körül, és akkor újra ihatod. :-) Nekem Fanni 8 és fél hónapig volt anyatejes, és 3 hónapos korától már mindent ettem... kivéve a káposztát, mert az 4 hónapos korában brutális éjszakát eredményezett...

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Régóta olvaslak már.

    Én két héttel később szültem mint Te, bár nekem már Ő most a második kisfiam.

    A tejkiütés miatt nem kell aggódnod tényleg szerintem. Tavaly a nagyobbikkal mindenfélét kiiktattam amit csak ki lehetett és mégis kiütéses volt, de nem lett semmi baja, valószínűleg a tejcsim volt nagyon erős neki, és 3 hónap után tényleg elmúlt ez a "tini" korszaka a csöppemnek.

    Az oltás után szerintem - lehet hogy csak szerintem-, de legközelebb inkább ne adj neki megelőző jelleggel kúpot, hagy dolgozzon kicsit a szervezete, még úgy is, hogyha emiatt mindenkinek picit rosszabb éjszakája lesz. Hagy legyen igazi kis vasgyúró a gyerekből, ha betegségekről van szó. :) Mellesleg megértelek, az első oltás után én akkora paramami voltam, hogy még a légzésfigyelőben sem bíztam és egész éjjel velem aludt a csöppség. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is régi zugolvasód vagyok:) A második kisfiam 3 hónapos. Nem tudom mitől lehetnek a kiütések, de óvatosan az eperrel, mert szezonja van és az allergizálhat:)

    VálaszTörlés