Keresés ebben a blogban

2013. május 30., csütörtök

Szúnyog

Tegnap este egy rohadék szunyog összecsipkedte Isti finom kis babapofiját!!!!!!!ááaáá,tiszta piros csípés az egész:(((((( Valahogy este nagyon előjöttek a szunyik,és ellepték a lakást,alig aludtam tőlük,nem győztem csapkodni. Ma megtudtam,hogy van vape kids,szóval azt be kell szerezni gyorsan.

Voltunk ma babamama jógán,tök jó volt! Még mindig Isti a legkisebb,de nagyon tetszett neki is:).

Jártunk ma a védőnőnél is: 
-Isti 5340g,62cm - tökéletes ütemben nő,nincs miért aggódni
- bukásra kaptunk egy gastrotuss nevű cuccot,ez természetes anyag,sűríti a kajcsit,ma el is kezdjük,remélem segít
- szemecske miatt azt mondta keressünk valami magán szemdokit,mert az sztks nagyon gáz...szóval most ez után kell nyomoznom
- sokkal többet kell nappal is hasra tenni Istit,mert a háta jó erős,de az egyik kezével mindig hátranyúlkál amikor kinyomja magát,így ezt gyakorolni kell,de amúgy minden rendben

Kaptunk kölcsön egy pihiszéket,kíváncsi vagyok tetszeni fog e neki,meg kapunk egy adamo hintát is majd kölcsönbe!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem rég találtam rá a blogodra, ha nem gond szívesen olvasnálak. Mi a kisfiammal 1 hónappal vagyunk csak fiatalabbak mint ti.

    VálaszTörlés