Keresés ebben a blogban

2013. június 26., szerda

Az alma

Úgy döntöttem döntsön Isti,és ha tetszik neki akkor ehet almát,ha nem, akkor még várunk. Attól hogy megeszik pár kanállal nem fog kevesebbet szopizni!
Tegnap volt az első etetés,ekkor a férjem fogta az ölében,ugy evett. Úgy tűnt tetszik neki, 3-4 kanál levet kapott. Ma egyedül etettem,betettem a hordozóba,és úgy adtam neki: hát egy élmény volt!!! Már az első kanálnál nagyra nyitott szájjal mosolygott,és jóízűen ette,és minden egyes kanállal ez volt, így megevett vagy 8 kanállal:))). Utána még szépen szopizott is. Szóval nem fogunk kapkodni, de ha ezt látom, hogy így ízlik neki, akkor miért ne???

Az esküvő tök jól sikerült szombaton. Nagyon buliztunk, Isti is jól el volt anyuval, és jól is aludt. A bébiőr nálam volt, ha éjjel felsírt vagyis hajnalban,akkor mentem át etetni - szóval működött! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése